KLM Crown Lounge, Amsterdam Schiphol (Schengen)

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 17 September 2013.

1. Jacob

Jacob Medlem

KLM Crown Lounge, Amsterdam Schiphol (Schengen)

En trevlig lounge med en snygg och modern design och bra faciliteter. En bra flaggskeppslounge för KLM på flygbolagets huvudflygplats.

View the full post

2. Pho

Pho Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    På mat fronten, så kan väl också nämnas att det alltid (åtminstone vad jag sett) brukar finnas varm soppa och bröd att äta.

3. gtg

gtg Ny medlem

Kan tillägga att duschrummen som man kan låna kostnadsfritt i servicedesken i utbyte mot sitt boardingpass är mycket fräscha.

4. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har blivit rätt många besök dit under senaste tiden. Tycker att det är en bra lounge, med gott om plats och sköna stolar. Även under rusningstid har jag alltid lyckats hitta plats. Matutbudet är också fullt acceptabelt, och de enda nackdelarna jag ser med loungen är avsaknaden av Bailey's, samt den tråkiga utsikten. Förstår inte riktigt varför rökhörnan skulle få den fina utsikten över terminalen. Hade nog varit lämpligare att placera den i ett trångt, mörkt hörn istället… De borde straffa rökare istället för att belöna dem…

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!