KLM business class deals longhaul

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av ALU, 8 Juni 2012.

1. ALU

ALU Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. Jacob

Jacob Medlem

Bangkok för 15690 låter ju helt OK.

Kan man kombinera AF och KL på biljetten måntro? Det brukar man ofta kunna göra.

3. Jag har inte kollat biljettreglerna men, jag tror att det går att kombinera AF och KL flygningar.

När AF/KL hade kampanjpris till Bangkok sist(det finns i Deals tråden), kunde man routa via Vietnam eller Kina kombination med Vietnam Airlines/China Southern och ha stopover där.

4. Priserna till USA var jo inte direkt lysande jämfört med vad British Airways och Star har haft. "Rea" till New York för 20,000 :)

5. fcl

fcl Medlem

Vem får sälja dessa fares? Jag försökte få resebyrån att boka det som jag hittat på ITA:

ARN-MSP med fares KL ZPR0SE (tur) + DL SH2PREU (retur) för 22 kSEK med routing ARN-JFK-MSP-AMS-ARN men min resebyrå klarade inte av att hitta lediga Z platser. Jag bokade då på klm.se och sparade 5 kSEK. Resebyrån trodde det var en web-only fare. Har jag en dålig resebyrå eller finns det en annan platstillgång på klm.se?

6. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Till New York gäller det att du flyger egentligen med Delta från ARN för att få kampanj-priser. :)

7. Air France/KLM

Air France/KLM Företagsrepresentant

samma tillgång via alla kanaler! hälsn Karin

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!