Senaste nytt

KLM business class deals longhaul

Jacob

Medlem
Bangkok för 15690 låter ju helt OK.

Kan man kombinera AF och KL på biljetten måntro? Det brukar man ofta kunna göra.
 

Dr. Miles

Expert
Jacob skrev:
Kan man kombinera AF och KL på biljetten måntro? Det brukar man ofta kunna göra.
Jag har inte kollat biljettreglerna men, jag tror att det går att kombinera AF och KL flygningar.

När AF/KL hade kampanjpris till Bangkok sist(det finns i Deals tråden), kunde man routa via Vietnam eller Kina kombination med Vietnam Airlines/China Southern och ha stopover där.
 

Senator

Moderator
Priserna till USA var jo inte direkt lysande jämfört med vad BA och Star har haft. "Rea" till New York för 20,000 :)
 

fcl

Medlem
Vem får sälja dessa fares? Jag försökte få resebyrån att boka det som jag hittat på ITA:

ARN-MSP med fares KL ZPR0SE (tur) + DL SH2PREU (retur) för 22 kSEK med routing ARN-JFK-MSP-AMS-ARN men min resebyrå klarade inte av att hitta lediga Z platser. Jag bokade då på klm.se och sparade 5 kSEK. Resebyrån trodde det var en web-only fare. Har jag en dålig resebyrå eller finns det en annan platstillgång på klm.se?
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
samma tillgång via alla kanaler! hälsn Karin


Vem får sälja dessa fares? Jag försökte få resebyrån att boka det som jag hittat på ITA:

ARN-MSP med fares KL ZPR0SE (tur) + DL SH2PREU (retur) för 22 kSEK med routing ARN-JFK-MSP-AMS-ARN men min resebyrå klarade inte av att hitta lediga Z platser. Jag bokade då på klm.se och sparade 5 kSEK. Resebyrån trodde det var en web-only fare. Har jag en dålig resebyrå eller finns det en annan platstillgång på klm.se?
 
Toppen