Senaste nytt

Klicka på rätt månad när ni bokar flyg som avgår i februari/mars

miles

Medlem
Kan tillägga att även anställda på SAS kan klicka på fel månad (eller snarare fel bokning)...jag ringde in och avbokade en flight till MAN samma dag som flighten skulle avgå den 14 januari, döm om min förvåning när agenten istället valde att boka av en kommande flight till MAN den 14 februari...detta upptäckte jag av en slump när jag kikade i appen nu i helgen. Det löste sig efter några telefonsamtal. Men jag undrar varför inget bekräftelsemail på avbokningen skickades iväg, då hade jag upptäckt detta tidigare.
 

nilsson

Medlem
Men vilken tråkig lösning Doc. Jag tycker du skulle ha saxat en ny biljett istället och på så sätt fått två weekends i London!

Mmm. Jag fick just ett "snart dags att resa" mail till en London-weekend som jag trodde jag bokat i mars. Får se om det går att lösa, eller om det blir en weekend i februari också.
 

nilsson

Medlem
Om du bokat BA, så kanske vi ses på flyget eftersom jag också åker den helgen.

Fast nu var det ju mars som jag tänkt mig vara där, och nej det var inte BA. Nåja, nu är det ombokat rätt av en supertrevlig agent på KLM (som börjat ta betalt 1:70 per minut man väntar).
 
Toppen