Klage på hotellrom på Scandic

Diskussion i 'Skandinaviska hotellkedjor' startad av Aurora, 2 Mars 2015.

1. Aurora

Aurora Medlem

Mellom 09:00-10:00 har det nå vært boring, "husarbeid" og generelt bråk her på hotellrommet. Dette vekte oss før vår planlagte stå opp tid (ikke spør!). Det er nå så støyete at vi ikke klarer å være på hotellrommet. Vi har ikke blitt informert om dette ved innsjekk.

Vi har utsjekk i morgen. Vil ikke bytte hotellrom. Bør vi klage? Og bør vi klage i dag eller i morgen? Har vi rett på noe? Det er Scandic.

2. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det tycker jag absolut att nu ska göra. Jag tror hotellen är rätt flexibla med att göra rätt för sig. Det gäller bara att man pratar med rätt person :).

Jag checkade ut från Le Meridien Arlington igår och hade önskat ett rum utan dunkuddar. I sängen låg det 4 kuddar varav en var dun.

Jag tänkte inte nämna det eftersom jag bara behöver en kudde när jag sover men nu gjorde jag det vid utcheckning.

Det resulterade i att hon i receptionen gav mig 50$ i rabatt. Så jag betalade 60$ för ett superior rum med fri wifi och frukost :).

Gus gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!