Senaste nytt

Key West - Tips på boende önskas

ARN-MIA

Medlem
Något bra ställe på vägen från Fort Lauderdales ? Inte nödvändigt för att snorkla.
Inga problem att köra över dagen från Ft Lauderdale till Key West, men om man nu vill stanna på vägen så tycker jag Key Largo funkar. Finns mycket trevliga hus att hyra i de krokarna så kolla Airbnb eller liknande.
 
M

Monkey_Class

Guest
Inga problem att köra över dagen från Ft Lauderdale till Key West, men om man nu vill stanna på vägen så tycker jag Key Largo funkar. Finns mycket trevliga hus att hyra i de krokarna så kolla Airbnb eller liknande.

Vill man bo på ett annorlunda och lite bohemiskt så är The Hungry Pelican ett alternativ. Brukar stanna till där på min väg till/från Key West.
 
M

Monkey_Class

Guest
Då jag är en notorisk "SPG"are så använder jag deras hotell.
Har bott på Sunset Keys en gång och det var ju en upplevelse men lite "haussad" och dyr.
Westin är ett annat alternativ som levererar det som man förväntar sig medan Sheraton Suit levererar betydligt mer. Jag har aldrig åkt därifrån missnöjd. Nu är det inte en "äkta" bech front då det går en väg emellan men det tänker i alla fall inte jag på. Avståndet till down town är skönt ffa när man skall hem då det är riktigt trevligt att sakta lunka och insupa atmosfären samtidigt som du blir av med den fulla buken innan du skall knoppa.
Alla rum är "sviter" (mer eller mindre) , har dock bara sett en annan rumstyp än den jag brukar få (Platinum status ger det bästa varje gång där i all fall för mig)
 
Toppen