Senaste nytt

Kastrup-New York med mellanlandningar

Dr. Miles

Expert
Vi såg höjda priser förra veckan och (jag tror) sämre villkor... United via Washington till New York är inget problem med stop.. United till Miami, inget problem. Om jag tolkar rätt, måste stopoveren i Miami efterföljas av en resa tillbaka med Swiss om inte den gode man @Dr. Miles har ett tips på annat, eller att de andra villkoren gällande stopover har ändrats. Undrar på om det numera bara finns en stopover, och inte två?
Enligt tidigare inlägg, stopover i Miami gör att priset går upp med ca 1.000 DKK trots att priset är mellan Köpenhamn och New York (du ser fare description i det här inlägget).
[Business class] København/Billund-Nordamerika T/R, Star Alliance JV, fra 9.100 DKK inkl. skatter | Sida 17 | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor
 

Dr. Miles

Expert
och så här prissatte United.com.
38.772 DKK / 4 = ca 9.693 DKK inkl. skatter per person, så det spränger din budget 9.100 DKK inkl. skatter per person.

Screenshot20150120_2.png


Länk på Google Flights
Flyg - Sk p Google
 

Johan Hbg

Medlem
Tack Dr Miles. Säkert därför jag aldrig fick igenom något på Matrix, mellan NYC och Miami är det Z som gäller. Budgeten var 9.100 DKK för jag trodde det skulle gå att få med mina två stopp för detta pris. 9.693 DKK bör väl också kunna gå.
Är det någon som kan hjälpa mig med de nya routingreglerna för denna deal? kanske kan vi hitta någon annan stopover i soligare delstater.
 
Toppen