Kanonservice av väskan.com

Diskussion i 'Övrigt' startad av Andreas Q, 2 Oktober 2014.

1. Andreas Q

Andreas Q Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SAS hade sönder hjulen på min Titan Xenon väska för någon vecka sedan. Köade snällt vid arrival service och fick ett bagage claim nummer att fylla i på hemsidan och vänta de obligatoriska två månaderna på svar. Då jag var i behov av väskan mailade jag även www.väskan.com och frågade om de kunde hjälpa mig med reservdelarna.

Dagen efter ringer en trevlig tjej upp och undrar vilka hjul det är jag behöver och konfirmerade min postadress. 4 dagar efter mailet ligger hjulen i ett kuvert innanför min dörr. Inget tjafs bara perfekt service!

De hade haft alla möjligheter att säga att det här är inte vårt problem:
    * Väskan var inte köpt hos dem
    * Garantibeviset ligger i en flyttkartong hos Shurgard
    * Garantin täcker inte ens flygskador
    * Garantin kräver att väskan inspekteras av ett aukt Titan servicecenter
    osv osv...

Men istället för att slingra sig som så ofta med garantiärenden så var de effektiva, tillmötesgående och löste mitt problem på ett utmärkt vis. Jag vet ju var jag kommer köpa min nästa väska....

andy.c, Mickey och Christian R gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!