Kanonpris med Delta från Frankfurt till New York

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Glenn E, 18 April 2012.

1. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    DELTA.jpg

Business class Frankfurt till New York för 1499 Euro.
    Bokas på airfrance.de

2. Ganska talande att trådarna med deals från United och Delta etc aldrig får några kommentarer :)

3. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är förståligt eftersom standarden på business klass på amerikanska bolagen de senaste 10 åren har försämrats ordentligt. Tyvärr verkar dom inte vara intresserade av att höja standarden. Jag väljer därför Europa bolag till USA när det gäller business klass.
    Jag gör mig dock en liten förhoppning om American Airlines när dom får sina nya B777-ER, vilka kommer att få en bra standard på kabinen i F och C. American Airlines har alltid varit bra på att uppgradera sina trogna kunder vilket gör dom till ett starkt kort.

4. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har tittat lite i Skytrax i Deltas affärsklass passagerar omdömen. För mig är det interessant att notera att dessa passagerare är nöjda med "nöjaktig" service och mat i Business.

5. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Detta erbjudande har kommit förut också och jag har för mig att det som lägst varit €999, har alltid gällt endast med direktflyget. Vore kul att se samma från Sverige :)

6. Homer

Homer Medlem

De börjar väl flyga direkt från Sverige igen 25 maj har jag för mig?
    Kanske kommer ett erbjudande snart.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!