Senaste nytt

Kan ni rekommendera något hotell på London Heathrow?

Joakim

Medlem
Ang transfer till hotellen som ligger runt flygplatsen så är det jättesmidigt att ta lokal bussen. Går typ var 5e min och är definitivt det billigaste alternativet; Gratis.
Fråga bara i informationen vilken buss som går till ditt hotell och vilken hpl som du ska av på, bussarna är gratis i en zon runt flygplatsen.
Informationen försöker få dig att köpa biljett till Hoppa-bussen men upplyser dig om alternativet när dom förstår att du känner till om det

Vi bodde feb 2011 på Ibis, ca 400:- rent o fräscht och helt OK för en natt. Ca 100 m från busshållplatsen.
 

MarcusC

Medlem
Sofitel är mkt bra, direkt anslutning till T5. Skall man till T3 är det gratis anslutning med Heathrow express. Tar ca 5 min mellan stationerna. Hotellet är rätt opersonligt, men finns bra rum som har fönster ut, många har endast mot innergård. Men bra service och nytt och fräscht
 
Tack för ditt tips Bringman.
Sökte hotell där nu för den 31 januari men billigaste Sofitelpriset är 183 Pund så det får nog bli Hilton T5 ändå.
 

sunkan

Medlem
Jag bodde på Sofitel en lör-sön i december för lite drygt 1000:-. Tyckte det var väldigt bra och läget är det ju inget fel på. Som platinum fick jag rumsuppgradering samt dryckeskupong till deras barer :)

/Christian
 

Homer

Medlem
Hei,

Alla andra kräver en promenad eller "Hoppa Bus" som kostar £4.50 en väg eller £8 t/r.

Hoppa kostar £7 t/r om man köper biljetten från automaterna utanför National Express kontor i T5 - går inte att missa, istället för på bussen. Går även att köpa online för det priset.

Hursomhelst så finns det massor av hotell som nås med gratisbussarna.(se post #12)
 
Toppen