Senaste nytt

Kan ni posta era bra bilder av dessa flygbolags Business class produkter?

AA kräver att man håller sig i den kabin man har boardingpass till. Så jag får inte gå in i Business-kabinen ;-)
Jag satt på 3J i business på deras B777-300ER och va bland dom första att gå ombord, hann med några bilder i F kabinen .

@Dr. Miles har en hög med bilder hemma på datorn men kan posta allt de ikväll, alternativt skicka till dig via e-mail för bättre kvalité.
 

AABack2ARN

Medlem
Skäms ;)

Men i princip kan man väl ta bilder från Cathay Pacific? De kabinerna är väl mer eller mindre identiska om jag förstått saken rätt.
 

fcx

Medlem
Säker på att det var 777-300ER? Isåfall har de en blandning på den, me jag hade fått för mig att alla de var uppgraderade till nya stolarna?

När jag flög 777-300ER i november var det iaf inte sådana stolar utan nyare. Däremot sist jag för deras A330 så var det den där stolen.

777-300 ER från i augusti 2015.

Air Canada har tre olika busniessäten. Det här är "classic pod". De övriga heter "studio pod" och "executive pod".
 

mha321

Medlem
777-300 ER från i augusti 2015.

Air Canada har tre olika busniessäten. Det här är "classic pod". De övriga heter "studio pod" och "executive pod".
Ha, jag hade fått för mig att det var två. Man lär sig något nytt varje dag :) Den jag hade på min 777-300ER var "Studio pod". Kollade igenom nu men har tyvärr inga vettiga bilder. Executive pod får jag inte testa förrän i maj..
 

Dr. Miles

Expert
Tack för er hjälp hitills. :)

Jag har använt era bilder av American Airlines, Air Canada, United Business class kabin till några av befintliga Deals trådar.

Om någon kunde posta följande bilder är jag mycket tacksam.

Austrian Airlines Business class på interkontinentala flygningar
Delta Business class på interkontinentala flygningar
South African Airways Business class på interkontinentala flygningar
Royal Jordanian Business class på derad Boeing 787
Vietnan Airlines Business class på deras Airbus A350 samt Boeing 787
Air New Zealand Business class på deras Boeing 777-300ER
 

Dr. Miles

Expert
Kan någon posta bilder av gamla SAS Plus (gamla Economy Extra) stolar på Airbus A330/A340?

Jag har bilder av nya SAS Plus på dessa flygplanstyper men jag har inte bra bilder av gamla modellen.
Den som jag har är inte så bra.
SAS Plus A340 NRT-CPH, 04.JPG
 
Toppen