Kan man värva en vän till SAS Amex online?

Diskussion i 'Kreditkort' startad av Akt, 8 Augusti 2014.

1. Akt

Akt Medlem

Hej!

Försöker värva en vän till SAS Amex men det verkar inte finnas någonstans där man kan göra det och ansökan skickas in online. Det enda jag hittar är någon blankett som skall postas!?!?!??

Missar jag någonting eller måste man skicka snigelpost för att värva någon? I så fall får det nog vara då jag inte vill tvinga mina vänner till sådana jobbiga aktiviteter.

2. Jag har tänkt samma sak; har värvat 5-6 personer personligen.

3. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har då alltid snigelpostat

4. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har letat efter ett sätt att göra det online men inte hittat något. Det har alltid blivit snigelpost...

5. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det handlar om att man ingår ett avtal och Amex godkänner bara riktig underskrift - eftersom man inte har koppling till typ BankID etc

6. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, men de kunde haft t ex ett formulär som man fyller i på en webbsida, där de sedan postar hem blanketten förifylld till den som värvats. Tillsammans med ett svarskuvert. Det hade varit mycket smidigare.

Edit: Man kan signera elektroniskt när man ansöker om kort till sig själv, så helt omöjligt borde det inte vara!

Peter Hagander och Stefan62 gillar detta.
  7. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Allt handlar om vilja ;)!

Jakob Österberg gillar detta.
  8. Aurora

Aurora Medlem

Får vennen ekstrapoeng slik man får når man melder seg inn i SEB MC? Et år gratis uten årsavgift? Har snart hatt MC ett år, og som statuslös må jag jo begynne å betale årsavgift... Vurderer å gå over til Amex så fort MC vil ha årsavgift :)

9. Kandinsky

Kandinsky Medlem

Fyll i i dina uppgifter, skriv ut och ge till din vän. Lär ju ta marginellt längre tid än att göra det digitalt. Därtill har de flesta större företag postgång i huset, vilket innebär att han kan posta det från jobbet. En inte allt för jobbig aktivitet i slutändan alltså.

Stefan62 gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!