Senaste nytt

Kan man komma in airside efter ankomst på Gardermoen?

Nemo

Medlem
Det gick galant, bara att gå ner för trappan. Finns säkerhetspersonal som t.o.m hänvisade folk nedför trappen.

Då är nästa fråga om det är värt att köpa sig in i SAS loungen då jag har lite väntetid ikväll igen, d.v.s gäller köpt inträde även ikväll? Isf kan det vara billigare än att köpa en pizzaslice för 200 NOK...
Bra att det gick så smidigt! Du kan ju alltid fråga om loungetillträde, om det gäller hela dagen. Flyger du tillbaka ikväll så har du ju giltig boardingcard. Kostar NOK250 för tredjepartloungen, då du inte flyger SAS så kommer du ju inte in där mha EBG.
http://www.businessclass.se/artiklar/825-osl-lounge-oslo.html
Lounge - Oslo Lufthavn
 

Nemo

Medlem

Senator

Moderator
Om det var så viktigt att hänga airside på OSL i 3 timmar hade det funnits en väldigt mycket enklare lösning på detta....

Köp en full återbetalningsbar resa utrikes, checka-in, gå till loungen och avboka när du sitter i loungen :)
 

johhenrik

Medlem
Om det var så viktigt att hänga airside på OSL i 3 timmar hade det funnits en väldigt mycket enklare lösning på detta....

Köp en full återbetalningsbar resa utrikes, checka-in, gå till loungen och avboka när du sitter i loungen :)

Risken är ju dock att man ligger ute med pengarna upp till 8v innan de återbetalas. :) Det är iaf min erfarenhet av avbokade biljetter. De är snabba att ta emot pengarna men inte riktigt lika snabba att betala tillbaka dem. :)
 

Senator

Moderator
Risken är ju dock att man ligger ute med pengarna upp till 8v innan de återbetalas. :) Det är iaf min erfarenhet av avbokade biljetter. De är snabba att ta emot pengarna men inte riktigt lika snabba att betala tillbaka dem. :)

kanske jag har tur, men när jag avbokade inom 24t regeln senast gick det 2 dagar. En riktigt retur fick jag på en vecka allt tillbaka..
 
Toppen