Kan man få reda på menyn i förväg på SAS?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av agehall, 11 December 2011.

1. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan man ta reda på vilken meny som kommer att gälla på en flygning innan man sätter sig på planet? Jag kikade runt lite på SAS hemsida, men det fanns iaf inget uppenbart ställe där man kunde se aktuell meny.

2. Vilka sträckor? CO har detta på långsträckor, kanske inte så svårt för SAS att lägga ut...

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SK907 (OSL-EWR) om en vecka i första hand. Sedan SK904 (EWR-ARN).

4. HenrikT

HenrikT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag snodde åt mig menyn från SK904 när jag åkte i somras, men den har de nog bytt ut nu... eller?

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För att nu svara på min egen fråga: Nej, det kan man normalt sett inte.

Jag chattade med kundtjänst och de rekommenderade mig att ringa växeln idag. När jag gjorde det så hamnade jag hos kundtjänst, men de kunde bara hantera saker som skett, inte kommande resor. De lät istället bokningsavdelningen ringa upp mig, men den tjejen kunde bara beskriva hur serveringen går till och det har jag ju redan koll på.

Så det får helt enkelt bli en glad överraskning på söndag.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!