Senaste nytt

Kan man boka First Class award med Eurobonus? (svar: JA)

Glenn E

Medlem
OK så om någon vill kolla finns det plats enligt ana tool i första klass den nionde juli på:

LH732 Frankfurt - Shanghai
LH796 Frankfurt - Hong Kong
LH730 Munchen - Hong Kong
TG921 Frankfurt - Bangkok
LH782 Frankfurt - Bangkok
TG925 Munchen - Bangkok
LH782 Frankfurt - Kuala Lumpur
 

Glenn E

Medlem
Åttonde juli finns det tillgängligt i första klass enligt ana tool:

TG925 Munchen - Bangkok
OZ542 Frankfurt - ICN (fynd)
 

Mr.White

Medlem
Roger J: du kanske ska se över dina källor, kul att få något bekräftat som sedan inte stämmer ;) Kanske redigera första posten att det inte stämmer?

Sen ska väl F ses som en förmån och inte en mänsklig rättighet som vissa här verkar tycka, skämmigt.
 

Roger J

Medlem
Sen ska väl F ses som en förmån och inte en mänsklig rättighet som vissa här verkar tycka, skämmigt.

Ha ha, speciellt på en bonusbiljett. Dock är det ju relevant om en bonusprogram förändrar möjligheten att använda sina poäng. oavsett om man tycker att folk är värda att få resa i First eller inte... :p
 

Roger J

Medlem
Roger J: du kanske ska se över dina källor, (...) Kanske redigera första posten att det inte stämmer?
Äh, eftersom det inte gått att boka F med Lufthansa när ANA och UA visat tillgänglighet och två oberoende agenter hos SAS hävdade att det inte längre är möjligt att boka O-klass med Lufthansa kändes tråden relevant att starta med det namnet. Blev ju lite uppståndelse i alla fall. :cool:
Sedan har jag fått mail från flera olika personer på SAS under kvällen och det verkar ju som att det fortfarande bör gå att boka O-klass med Lufthansa. Ska som sagt prova på riktig imorgon. Keep you posted.
Ingen blir gladare än jag om jag får åka med Lufthansas alldeles utomordentligt onödigt lyxiga F även framöver. ;)
 
Toppen