Kan jag se om SAS Credits är registrerat på bokningen?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Brandten, 5 December 2015.

1. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har 1h på mig att boka av biljetten för att sedan boka ny och vara 100% säker på att jag skriver i min företagskod. Bokade igår men är lite osäker på om jag skrev in koden på 2 av 3 bokningar som jag gjorde.

När jag bokat tidigare har det stått någon av följande texter i bekräftelsemailet:
    Tack för din bokning!
    När du kommer tillbaka har du tjänat ytterligare 250 EuroBonus-poäng och mellan 11 och 22 SAS Credits!

eller

Tack för din bokning!
    När du kommer tillbaka har du tjänat mellan 54 och 109 SAS Credits!

Nu står det bara

Tack för din bokning!

När du kommer tillbaka har du tjänat minst 250 EuroBonus-poäng!

Det står dock samma sak på alla 3 bokningar och jag är helt säker på att jag skrev in koden på minst en av de. Om jag nu glömt, kan man efterregistrera?

2. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SAS Chat är stängt och jag har ju inte EBG så jag kan ringa 24h hotline och fråga heller....

3. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag googlade och hittade följande:

Retroregistrering är möjlig via självbejäning på Corporate Site upp till 3 månader efter avslutad flygresa.

Men jag kan inte påstå att de sidorna är särskilt användarvänliga. Jag har aldrig sett någon sådan funktion där, men den kanske finns och bara är lite gömd?

Brandten gillar detta.
  4. DanielKif

DanielKif Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Efterregistering går bra via Corp sidan. Finns under Utilities -> Retro registration.
    upload_2016-3-14_13-41-53.png

5. DonM

DonM Medlem

Land:
    Norge Norge
    Jag var osäker på om CMP var registrerat på diverse av mina bokningar för de nästa 3 månaderna. Tog kontakt med supporten som snabbt verifierade alla + rättade en som det inte låg inne på. Säkert mycket enklare än att retro-regga i efterhand.

Jakob Österberg gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!