Kan inte lägga mitt Boardingkort till Passbook längre

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av hanning, 3 Juni 2015.

1. hanning

hanning Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Jag har följande problem att jag kan inte längre mina Boardingpasset till Passbook längre. När jag klicka i SAS appen på "Passbook" på Boardingpasset efter incheckningen kommer up "please wait" men passet blir aldrig överfört till Passbook?

Jag har startet om appar (Sas, Passbook) och hela enheten. Har ni upplevt ett sånt problem förrut? Har ni kanske en workaround.

Tack på förhand!

Agö gillar detta.
  2. Thornado

Thornado Medlem

Jag hade samma problem igår, och försökte samma metoder som dig med omstarter osv, men fick det inte att funka.
    Har inte haft detta problem förut. Kollade även om det fanns någon uppdaterad version av SAS-appen i AppStore, men icke.

3. Peter Hagander

Peter Hagander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Upplevde samma problem idag när jag checkade in på en biljett bokad via Lufthansa, men där första benet är opererat av SAS. Trodde det var därför, men det kanske är ett större fel då?

4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Yes, samma problem här. Bra, då vet jag att det inte är mitt eget system.

5. miramax

miramax Medlem

6. Fungerade utmärkt igår när jag fixade. Idag när jag ska checka in andra kommande flighter så fungerar det, likt för er andra, inte heller.

7. Tockstew

Tockstew Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  8. Martin Torstensson

Martin Torstensson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma här..

9. Provade nu igen. FUNKAR!

Aurora gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!