Kan inte lägga in upgrade request

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Krolls, 2 Juni 2014.

1. Krolls

Krolls Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Åker till New York i slutet av juni i SAS Plus och försökte lägga in begäran om uppgradering till Business för poäng.

Det gick bra att begära för resan dit. När jag försöker begära uppgradering för hemresan står det "This is an award ticket and can not be upgraded". Jag har beställt och betalt biljetten på SAS hemsida och det är ingen bonusresa!!

Fick reda på att klassen jag bokat (P) tidigare var klass för bonusresa och det är anledningen till att det inte går att uppgradera.
    SAS support kunde inte hjälpa och har lämnat felanmälan till Global Support.

Någon annan som har råkat ut för liknande?

2. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, men det låter som om du hittat rätt väg att få hjälp.
    Hoppas bara de hinner lösa det innan det är för sent...

3. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Annars tycker jag att du ska skriva till kundtjänst, föra fram detta och be dem bjuda dig på en uppgradering.

2 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!