Senaste nytt

Kan detta vara nästa generations Club World säten?

doc

Medlem
Jag kan säga att av de säten jag provat är BA:s CW-säten de näst bästa jag sovit i. De bästa sätet är Cathays säten, vilket är samma som AA:s nya.
 

Storsteffe

Medlem
Jag kan säga att av de säten jag provat är BA:s CW-säten de näst bästa jag sovit i. De bästa sätet är Cathays säten, vilket är samma som AA:s nya.
Ja jag gillade AA:s nya men tyckte den var lite sämre att sova i än BA men det är förmodligen för att jag fladdrar runt med fötterna och upplevde det lite trångt.
 

Homer

Medlem
787-9 har ny 1:a klass kabin, bredare WTP säten, men Club World är uppenbarligen oförändrad.
För 3-4 år sedan var BA marknadsledare nu är det enda större bolaget i One World som inte har bra
säten och 1-2-1 i J :(
 

Flying P

Medlem
787-9 har ny 1:a klass kabin, bredare WTP säten, men Club World är uppenbarligen oförändrad.
För 3-4 år sedan var BA marknadsledare nu är det enda större bolaget i One World som inte har bra
säten och 1-2-1 i J :(
Vad var British Airways marknadsledande inom för 3-4 år sedan?
 

Senator

Moderator
Vad var British Airways marknadsledande inom för 3-4 år sedan?

Fully flat bed i affärsklass är nog ett område där BA var tidigt ute och hade i hela flottan. 3-4 år tillbaka hade inte AA, QR detta på hela flottan för att inte tala om Europeiska konkurrenter som Lufthansa och Air France..
 

Flying P

Medlem
Fully flat bed i affärsklass är nog ett område där BA var tidigt ute och hade i hela flottan. 3-4 år tillbaka hade inte AA, QR detta på hela flottan för att inte tala om Europeiska konkurrenter som Lufthansa och Air France..
Javisst, BA var tidiga med full flat men 3-4 år tillbaka skulle jag inte kalla dem marknadsledande. Tror, med betoning på tror, att SQ tog över den titeln när de lanserade sin första C-stol med 1-2-1 konfiguration på widebody.
Dessutom finns det många som anser att efterföljande bolag med 1-2-1 i herringbone med bla AC, CX och NZ var bättre än BA 3-4 år tillbaka.
 
Toppen