Senaste nytt

Kan detta vara nästa generations Club World säten?

Senator

Moderator
Inget kan väl bli sämre än vad de har nu, men det ser inte vidare ergonomiskt ut.

Själva säte/stolen/sängen tycker nu jag är helt ok. Har sovit rätt gött i denna under flera år, är en av de bättre för mig... Men "sill i tunnan" känslan i kabinen är en annan femma.
 

Storsteffe

Medlem
Inget kan väl bli sämre än vad de har nu, men det ser inte vidare ergonomiskt ut.
Av de jag har provat så tycker jag stolen är bäst, nu har jag inte vidgat mina vyer så himla mycket då jag flyger rätt enkelriktat men SAS, AA, Finnair, Iberia och United har jag hunnit med iaf. Nu kan det delvis bero på hur man är byggd naturligtvis, min rygg är lite känslig och inte säkert att den har samma uppfattning som majoriteten av resande ;)
 

Dr. Miles

Expert
Inget kan väl bli sämre än vad de har nu, men det ser inte vidare ergonomiskt ut.
Själva säte/stolen/sängen tycker nu jag är helt ok. Har sovit rätt gött i denna under flera år, är en av de bättre för mig... Men "sill i tunnan" känslan i kabinen är en annan femma.
Att sova i nuvarande Club World stolen var inget problem för mig, däremot var det stort problem med förvaringsutrymme om man inte satte vid fönstret.
Det fanns inte ens plats för glasögon. Bara skoförvaring och hatthyllan.
 

agehall

Medlem
Att sova i nuvarande Club World stolen var inget problem för mig, däremot var det stort problem med förvaringsutrymme om man inte satte vid fönstret.
Det fanns inte ens plats för glasögon. Bara skoförvaring och hatthyllan.

Det finns ju en liten låda nere vid fötterna där man lägger dator och annat löst som man vill ha lättillgängligt under flighten. Duger inte den?
 
Toppen