Kan detta vara nästa generations Club World säten?

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Senator, 24 Augusti 2014.

1. Vänner!

Australian Business Traveller rapporterar i detaljer med ganska tydliga bilder vad som kan visa sig vara nästa generations Club World. Denna källa verkar väldigt ofta vara "spot on" med sin information.

Med tanke på att produkten börjar blir rätt så gammal, krävs en uppgradering..

British Airways new Airbus A350 Club World business class seat - Flights | hotels | frequent flyer | business class - Australian Business Traveller

Jag tycker själv detta ser väldigt spännande ut!

KeXx, JensE, chazzie och 3 andra gillar detta.
  2. Ninjamasse

Ninjamasse Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Väldigt spännande, indeed.

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det ser ju helt klart intressant ut.

4. miknil

miknil Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul med bilder, men ser inte bordet väldigt litet ut?

5. EricT

EricT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser bra ut.

jurgenb gillar detta.
  6. erhel

erhel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Intressant. Nu får vi se hur lång tid det tar innan detta rullas ut. Måhända tillsammans med "nya" First som utvecklas nu.

7. Lukas2

Lukas2 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tycker det ser bra och trevligt ut. Kul att man skulle kunna "gosa" upp sig som en soffa.

OnlyAFool gillar detta.
  8. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har lite svårt att flörstå varför British Airways (återigen) skall uppfinna sina egna säten. De säten som American Airlines och Cathay Pacific nyttjar på långdistans i business class är det absolut inget fel. I mina öron låter det enormt dyrt att gång på gång uppfinna hjulet.

Är avsikten att få högre densitet? Eller enbart branding?

9. Christiansson

Christiansson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En av de bärande idéerna verkar vara är att slippa motorer, dvs. att det sätet inte är ställbart utan mera som en schäslong där du kan sitta eller ligga.

OnlyAFool gillar detta.
  10. OnlyAFool

OnlyAFool Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul att de försöker hitta på något nytt! Jag tycker det ser bra ut och jag skulle gärna prova en flygtur med de sätena :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!