Senaste nytt

Kan detta stämma, angående BA780/1

JensE

Medlem
Fotbolfans kan köra 16-18 Nov och vi andra kör 11-12 alt 10-12 Nov. :D
Tror iofs det är svårt att få tag på biljetter om man inte vill köpa den extra dyrt.
Min plan B är Jersey den 17:e för ytterligare 80 TP och bonus avios med point boostern.

Min resa är inte tänkt att vara en gruppresa alls.. men om någon åker så kan vi givetvis hitta på något :)
 
Tror iofs det är svårt att få tag på biljetter om man inte vill köpa den extra dyrt.
Min plan B är Jersey den 17:e för ytterligare 80 TP och bonus avios med point boostern.

Min resa är inte tänkt att vara en gruppresa alls.. men om någon åker så kan vi givetvis hitta på något :)

18 November "hem" är dyrare än 1300:- (det kostar runt 2000:)
Alltså, totalt 3300:-

Kanske kan hitta någon rolig resa från London istället, att åka hem känns ju tråkigt.
För övrigt åker jag nog 15 November istället, då jag ska se Sverige - England i Stockholm 14 November... känns onödigt att åka hem emellan.. :)

Funderar på 10-12 November också, det är ju Arsenal - Fulham då. :cool:
Nu ska jag skynda mig hem så jag hinner boka innan det är slut.
 
Last edited:

Concorde

Founding Member
10-11 kan jag inte tyvärr även om det blir BA flyg i CE, men ska vidare till BRU den helgen.
6000 SEK T/R för ARN-LHR-BRU-LHR-ARN i Club Europe. 160 TP + ca. 30.000 avios.

Helgen efter kan funka om jag mutar fru! Återkommer.
 

sembl

Medlem
10-11 kan jag inte tyvärr även om det blir BA flyg i CE, men ska vidare till BRU den helgen.
6000 SEK T/R för ARN-LHR-BRU-LHR-ARN i Club Europe. 160 TP + ca. 30.000 avios.

Helgen efter kan funka om jag mutar fru! Återkommer.

Säg att du kommer att bygga en till walk-in closet till henne så löser det sig =)
 

JensE

Medlem
Det ser ut som dom eventuellt kommer sälja Premium Ekonomi som Club Europe.
På BA 781 den 16/11 så är PE blockat.
På BA 780 den 18/11 så har dom inkluderat PE i Club Europe seatmap samt blockat rad 1-3.
Troligtvis är dessa blockade för guld, jag som silver kan inte välja några av dessa säten.
Som tur sitter jag redan på 2A båda vägarna och hoppas dom inte flyttar mig till ett PE säte.

Så här ser det ut i Expertflyer (seatmap på ba.com visar Club World säten även i PE)
780.png
 
Toppen