Senaste nytt

Kampanjer SJ Prio-poäng

mry

Medlem
Uppdatering angående kampanjen med 1 000 extra poäng för resa till Göteborg: Jag hade ej 10 000 poäng vid kampanjens start så jag fick således inget mailutskick, men efter att jag översteg 10 000 bokade jag en ToR Sthlm-Gbg och tänkte att jag kanske skulle få in poängen automatiskt efter resan. Så blev det inte, så jag kontaktade medlemsservice. De satte utan omsvep in 2 x 1 000 poäng manuellt.

Krävdes det grått SJ prio med för att få poängen?
 

silwer

Medlem
Krävdes det grått SJ prio med för att få poängen?

Det vet jag inte. Jag var visserligen på grå nivå både när jag åkte och när jag fick poängen. Men det känns väl som att det inte borde spela någon roll? Kan inte komma på att SJ haft kampanjer riktade mot en speciell nivå förut.
 

Wiken

Medlem
Välkommen att boka din tågresa här! – SJ

SJ extra poäng.JPG
 

Flood

Medlem
Jag fick kampanjen ovan, men med:

Malmö/Lund - Göteborg, Helsingborg - Göteborg, Malmö - Halmstad i båda riktningar.
 

DanielKif

Medlem
Jag fick den med men mellan Malmö - Stockholm.

4 x 1 000 poäng
Nu får du 1 000 extra poäng för varje resa du gör med snabbtåg på linjen Malmö - Stockholm. Du kan utnyttja erbjudandet fyra gånger och alltså samla upp till 4 000 extra poäng! Resan tar ca 4,5 timmar och det finns 14 avgångar att välja på varje dag.

Luta dig tillbaka och låt dina resor bli till nya resor!

Erbjudandet gäller resa i valfri klass med SJ snabbtåg. Köp din resa mellan 19 januari och 5 mars 2017 och res senast 31 mars. Max fyra resor ger extra poäng, totalt 4 000 poäng. Gäller endast nya bokningar på sträckan: Stockholm/Södertälje - Malmö/Lund/Köpenhamn, Malmö/Lund - Stockholm/Södertälje, Norrköping/Linköping - Malmö/Lund/Köpenhamn, Nässjö/Jönköping - Malmö/Lund/Köpenhamn, Alvesta/Växjö - Malmö/Lund/Köpenhamn, Norrköping/Linköping - Stockholm, Nässjö/Jönköping - Stockholm, Alvesta/Växjö-Stockholm.
 

Wiken

Medlem
Ser länkarna likadan ut?
Det verkar ju som att kampanjen är styrd mot den ort man bor på men det vore ju intressant för mig att veta om jag kan er hålla bonusen även på andra sträckor.
 

Flood

Medlem
Ser länkarna likadan ut?
Det verkar ju som att kampanjen är styrd mot den ort man bor på men det vore ju intressant för mig att veta om jag kan er hålla bonusen även på andra sträckor.

Länken ser ut att ha ett personligt ID, men man landar på en bokningssida som ser ut att vara någon universell kampanjsida:

Välkommen att boka din tågresa här! – SJ

För min del tror jag erbjudandet har gått på att de senaste resorna jag har gjort med SJ snabbtåg var just Göteborg-Malmö. Inte kört så mycket SJ till Stockholm på sista året.
 

GOTATH

Medlem
Jag insåg nu att jag fick 2000 poäng på denna kampanj utan att ha anmält mig eller fått något mail om kampanjen. Detta var på Göteborg-Stockholm t/r igår. Kom mer än halvvägs till Grå nivå på en ganska billig biljett. inte åkt tåg på över 5 år så priokontot var lika med noll innan resan ;)
 
Toppen