Senaste nytt

Kampanjer SJ Prio-poäng

JWD

Medlem
Vad baserar du att man måste ha 10.000 på?.

Oj det glömde jag naturligtvis skriva. En vän till mig hade fått det svaret.

Edit:

Hej Lina! Det är när du har uppnått 10.000 nivåpoäng som du får 1000 extra poäng. Kolla gärna ditt saldo på Min sida då du loggar in så kan du se hur många nivå poäng du har. 300 extra nivågrundande poäng om får man om man bokar sin resa inloggad på Min sida. Erbjudandet kan användas upp till tre gånger.
 
Last edited:

Flood

Medlem
Aha, det är därför alla inte har fått det. Hade 12k poäng när jag fick erbjudandet (och en påminnelse häromdagen).
 

silwer

Medlem
Kan meddela att man nu dragit in kampanjen att få 300p för ombokningsbar biljett. Verkar som om SJ testar detta med jämna mellanrum för att se hur pass benägna folk är att köpa dessa biljetter. Men tur att man hann med ett antal svängar i Stockholms ytterområden denna gång :)
 

gdaily

Medlem
Kan meddela att man nu dragit in kampanjen att få 300p för ombokningsbar biljett. Verkar som om SJ testar detta med jämna mellanrum för att se hur pass benägna folk är att köpa dessa biljetter. Men tur att man hann med ett antal svängar i Stockholms ytterområden denna gång :)
Japp, och jag har inte fått 3 * 300 poäng jag är berättigad till (bokade före borttagningen, men reste efter).
Sur...
 

gdaily

Medlem
Jag befinner mig i precis samma situation, alltså 3*300. Så då är det bara att hoppas på att det trillar in som det ska för vår del.
Jag använde mitt SJ Prio Mastercard när jag köpte biljetten, får jag inte poängen så tänker jag reklamera köpet, blir intressant när SJ får bråka med SJ/SEB
 

JWD

Medlem
Jag använde mitt SJ Prio Mastercard när jag köpte biljetten, får jag inte poängen så tänker jag reklamera köpet, blir intressant när SJ får bråka med SJ/SEB

Jag skickade ett mail till deras kundtjänst och fick 300 poäng inlagda manuellt. Dock så fick jag aldrig ett ord om de andra biljetterna. Så du borde få dina poäng om du inte redan har fått dem.
 

h9kh9k

Medlem
Jag använde mitt SJ Prio Mastercard när jag köpte biljetten, får jag inte poängen så tänker jag reklamera köpet, blir intressant när SJ får bråka med SJ/SEB
Även jag saknar 300 poäng efter att ha "rest" med SJ och fick detta svar från kundtjänst när jag påpekade att dom saknades:

"De 300 extra poängen kommer att justeras in på ditt SJ Prio-konto så fort kampanjen är slut."

Eftersom den är avslutade borde de ju vara nu men ännu inga poäng, men ger dom lite tid så får vi se vad som händer.
 
Toppen