Senaste nytt

Kampanj: Synsam, 12000 Eurobonus poäng

Just nu får du 12 000 SAS EuroBonus Extra poäng när du tecknar ett Synsam
Abonnemang, med 3 eller fler par glasögon från 199 kr/mån. Mixa hur du vill
bland alla glasögon, sol- och sportglasögon. Även olycksförsäkring, synundersökningar
och byte av glas om din syn förändras ingår.

Erbjudandet gäller endast nyteckning av Synsam Abonnemang,

Sas - Synsam
 
”Kortaste bindningstid är 24 månader med en lägsta totalkostnad från 4776 kr.” enligt fotnoten.

Eftersom det är fråga om att hyra glasögonen så efter hyresperiodens slut så måste man antingen lämna tillbaka glasögonen eller köpa loss dem.
 

Mr Basic

Medlem
Håller med, däremot bra för oss som använder glasögon. Skall byta, och blir eventuellt denna kampanj.
Helt klart värt att titta på (för oss med nedsatt syn). Har i dagsläget slipade glas- och solglasögon, blir till att jämföra kostnaden. Som jag tolkade det hela så ramlar eurobonuspoängen in så fort ångerrättstiden passerat (samtidigt så står det att det inte är ngn ångerrätt, bara bytesrätt? :rolleyes: ).
Jag lyckades inte se om detta erbjudande var tidsbegränsat, ngn annan?
 

Homer

Medlem
Gäller att snabba på

Vid tecknande av abonnemang under januari 2018 bjuder Synsam på avgiften för två hela kalendermånader. Hämtar du dina glasögon i januari börjar avgiften därmed att löpa från den 1 april 2018 (och förfaller till betalning i slutet av den månaden)
 

André B

Medlem
Jag skulle ändå ha glasögon och en synundersökning för en vecka sen. Mycket trevligt erbjudande. Förklarade även för personalen ungefär vad man kunde göra med 12 000 poäng, hon bara stod och gapade. :D
 
Toppen