Senaste nytt

Kampanj på SAS Plus

mano81

Medlem
Fick mail nu på morgonen:

EN EXTRA AVKOPPLANDE RESA
Hej,

Några lugna dagar i det storslagna landskapet runt Edinburgh, utforska Milanos nya restaurangutbud, eller en improviserad picknick längs Seine i Paris med någon du tycker mycket om? Vad du än väljer så kan du just nu göra din weekendresa extra avkopplande i SAS Plus.

Från enbart 300 kr extra Inrikes/Scandinavien eller Europa ingår tillgång till SAS Fast Track och våra bekväma lounger, mat/snacks och dryck ombord samt möjligheten att ta med mer bagage. Dessutom tjänar du fler EuroBonus-poäng. Boka din SAS Plus-biljett senast 10/9 och res vart du vill mellan 1/10-16/122018. Välkommen till en bekvämare weekend.

Hälsningar från SAS
WE ARE TRAVELERS

Inte för att jag hittade någon rabatt vid en snabbsökning men ändå :)
 
Fick samma. Länken går till sas.se så ingen speciell kampanjsida.
Jag hittar heller inte något som verkar billigare än igår på några slumpmässiga sökningar.
 

Perikles

Medlem
Brukar det fungera att att uppgradera till kampanjpris vid sådana här tillfällen. Har en resa i Go i oktober som skulle behöva en uppgradering.
 

oo29

Medlem
När jag kollade på resor efter att kampanjmejlet kommit uppfattade jag det snarare som att priserna höjts med 1-2 hundralappar enkel väg på Go och minst lika mycket i Plus.
 

Johan Hbg

Medlem
När jag kollade på resor efter att kampanjmejlet kommit uppfattade jag det snarare som att priserna höjts med 1-2 hundralappar enkel väg på Go och minst lika mycket i Plus.
Samma för mig tycker jag. Kollar CPH-OSL i början av december. Plus på ca 1800 enkel. Och Go på cirka tusenlappen. Nåt som inte stämmer här.
 
Toppen