Senaste nytt

Kampanj på Godthem mfl

EuroBonus
Du får dubbla EuroBonus poäng för varje spenderad krona hos oss på Villa Godthem liksom övriga restauranger inom vår restaurangkoncern. Kampanjen gäller framtill 18 maj. Glöm inte att ta med ditt medlemskort!

pixel.gif
cc0b562f-f510-4a47-90e0-c7a422b8bc50.jpg

Restauranger i vår koncern
Wienercaféet, East, Trattorian, Restaurang Prinsen, Café Milano, Bar Burger Café Kungsträdgården, Bar Burger Café Mall of Scandinavia, Mangardino, Il tempo, Orangeriet, La Cucina, Pontonen STHLM.
 

NotRyan

Medlem
Jag har gjort det två gånger på Bar Burger Cafe och fått poängen också, dock undrade personalen vad jag höll på med. Dom hade ingen som helst aning om detta

Trattorian har jag varit en gång på men inte fått några poäng ännu trots draget kort!
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Myllys35

Medlem
Jag har gjort det två gånger på Bar Burger Cafe och fått poängen också, dock undrade personalen vad jag höll på med. Dom hade ingen som helst aning om detta

Trattorian har jag varit en gång på men inte fått några poäng ännu trots draget kort!

Jag har inte heller fått Trattorian att fungera. Dock har jag tidigare i en annan tråd postat en guide för hur man enkelt säkerställer att det blir poäng varje gång, lägger in den här nedan igen :rolleyes:.

Förintjäning via butiker/restauranger kan följande guide användas:

1. Dra ditt "vanliga" eurobonuskort ikortterminalen (ger oftast ett felmeddelande eftersom kortet inte går att betala med) och betala sedan som vanligt. Instruktioner finns här SAS EuroBonus
2. Spara kvittot!
3. Vänta 8 dagar. Om poängen inte trillat in scanna in kvittot och registrera via detta formulär SAS EuroBonus

Hoppas det kan ge något framöver :)
 

Kricka

Medlem
Följde @LasseFoppa instruktion och efterregistrerade BurgerBarCafé i
Kungsträdgården, Fick svar nästa dag och poäng (fast bara en poäng
per krona) ett par dagar senare. Tack för tipset !
 
var på Trattorian tidigare i veckan och varken servitris eller hovmästare kände till samarbetet. Givetvis fungerade det inte att göra enligt instrux på promo sidan :rolleyes: men har kvar kvittot så ska följa Myllys tips.

poängen hade ramlat in på kontot när jag kollade igår så det fungerade trots allt :), skönt att slippa efterregga.
 
Toppen