Kampanj: Coop MedMera - Betalo sänker sin avgift till 0%

Diskussion i 'Kreditkort' startad av hittan, 13 Oktober 2016.

1. hittan

hittan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    "Från och med idag 13/10 - 2016 sänks serviceavgiften till 0% när du betalar dina räkningar eller för över pengar via Betalo med Coop MedMera Mer eller Betala Efter. Ordinarie avgift är 1%.

Kampanjen sträcker sig till och med 3/11 - 2016 och gäller alla betalningar som slutförs under kampanjperioden."

Dock endast 0,5 coop poäng per krona

palmen, ramo, airac och 2 andra gillar detta.
  2. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Detta förtjänar egen tråd tycker jag!

Delayed gillar detta.
  3. hittan

hittan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    "Från och med idag 13/10 - 2016 sänks serviceavgiften till 0% när du betalar dina räkningar eller för över pengar via Betalo med Coop MedMera Mer eller Betala Efter. Ordinarie avgift är 1%.

- 0,5 respektive 0,25 poäng per krona när du använder Betalo (max 50 000 poäng per månad)
    "

Tråkigt med bara 0,5 coop poäng per krona dock via Betalo

kajjan85, andersson.j, Holgersson och 2 andra gillar detta.
  4. Impendill

Impendill Medlem

Får man poäng och får man göra överföringar till sin frus konto tex via betalo ?

5. hittan

hittan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du kan bara betala till Bankgiro och Postgiro. Alltså inte till ett vanlig bankkonto.
    Om man har eget företag och ett bankgiro kan man tex göra egen insättning via Betalo

6. Son Nguyen

Son Nguyen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    det her er fantastiske nyheder:)

7. Jonas H

Jonas H Medlem

Smolket i glädjebägaren är väl att det bara gäller till 3/11...

Son Nguyen gillar detta.
  8. CharlieK

CharlieK Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Funkade att överföra till konto då jag prövade för två minuter sen. Får se hur det blir med poängen.

LarsCph gillar detta.
  9. Capa

Capa Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tänk på detta dock:

"Kampanjen sträcker sig till och med 3/11 - 2016 och gäller alla betalningar som slutförs under kampanjperioden."

Detta innebär (till skillnad från när Coop tidigare körde kostnadsfritt fram till årsskiftet) att både registrering av betalning och själva betalningen i sig måste slutföras senast 3/11. Du kan alltså inte registrera en betalning nu med förfall efter 3/11. Med Coop kunde man före årsskiftet registrera en hel drös med räkningar med förfall under året och ändå få 0% i avgift. Så är inte fallet här (om inte jag har missförstått något?).

Jakob Österberg gillar detta.
  10. apknug

apknug Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Här går väl att köra arbitrage som heter duga. Jag har egna bolag och bankgironummer.

Jag skulle nog kunna snurra runt 20 miljoner om jag höjer max betalnings gräns innan 3/11.

Det borde leda till några sköna EuroBonus poäng helt "gratis"!

Gus gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!