Kampanj - Asien Väntar - Boka senast 16:e maj

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av JSQ, 3 Maj 2016.

1. JSQ

JSQ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    KAMPANJ!Asien fr 3599:-. Boka senast 16/5, res 1/9 2016–31/3 2017. Gäller ej under perioden 15/12 2016–10/1 2017. Begränsat antal platser.

Billiga flygbiljetter och flygresor – sök och boka flyg   SAS.png

2. johan_fbg

johan_fbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag gissar att det är t/r-priser, trots att det står annat i bannern.

Är förmodligen påverkad av SAS ständiga kampanjer men detta vara bara ett ok pris i mina referensramar. Inget som gör att jag spontanbokar.

MegaFlyer gillar detta.
  3. MegaFlyer gillar detta.
  4. JSQ

JSQ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Yes det är T/R-priser och jag kände samma sak som dig :)

T/R i GO men för mig personligen håller jag plus-dealen bättre ändå.

5. Abbs

Abbs Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är inte detta närmare standardpriser för Go? Visserligen är jag bortskämd med ungdomspriser, men t/r i Go till Tokyo har jag sett för billigare än 5kkr.

h9kh9k och JSQ gillar detta.
  6. Fixter

Fixter Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Varför är Tokyo generellt alltid dyrare än övriga destinationer? Skiljer avståndet så avsevärt?

7. Min gissning är att det finns oneworld JV (British Airways, Finnair, IBERIA, Japan Airlines) och Star Alliance JV (ANA, Austrian, Lufthansa, SWISS) på trafiken mellan Europa - Japan och de håller priserna ganska hög nivå.
    Det är skillnad från JV över Atlanten.

Även gulfbolagen (Emirates och Qatar Airways från Norden) håller priserna hög nivå till Japan.

8. nota bene

nota bene Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är mycket svårt att hitta bra priser till Japan genrellt. Kom hem i helgen från en Plus för 7007 kr t/r bokad under mycket trevlig kampanj tidigare i år.

Dessa priser är bra, men knappast något att hoppa högt över som gör att man bokar onödiga resor. Speciellt som jag redan återkvalat till EBD på 5 månader.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!