Kampagne hos Qatar Airways

Diskussion i 'Qatar Airways' startad av LarsCph, 29 Augusti 2015.

1. LarsCph

LarsCph Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Så er sommeren overstået - og der kører lidt kampagne igen.... For eksempel business til Singapore fra Stockholm til SEK 15.895 eller til Bangkok til SEK 14.495. Travel frem til 31/3-16. Også fra København, men priserne ser lidt bedre ud fra Stockholm.

Stefan62 gillar detta.
  2. Kricka

Kricka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Känns som om Qatar Airways trycker priserna uppåt jämför med vårens kampanjer ?

3. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    de säljer ju slut utan kampanjerna iaf. Jag har haft jättesvårt att hitta platser de datum jag velat resa i höst. Så är nog inte så konstigt.

Dr. Miles, LarsCph och Kricka gillar detta.
  4. LarsCph

LarsCph Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja enig. Jeg skal til Manila i Oktober - da jeg bestilte rejsen for 3 uger siden var der ingen "business saver" tilbage fra København så jeg sparede på det tidspunkt 4.000 DKK ved at flyve CPH-ARN-DOH-MNL i stedet. Rigtig billigt blev det ikke - CPH-MNL-CPH kostede 24.000 DKK. Det er dog stadig billigere end med Thai :)

Jeg syntes dog nok kampagneprisen 15.895 SEK retur til Singapore er en helt fin pris! Til gengæld ser det ud til at de holder prisen oppe på Bali - det er lidt irriterende for vi skal bruge billetter til næste sommer igen.

Last edited: 30 Augusti 2015
  5. nota bene

nota bene Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, absolut. Ser ut att bli Cathay Pacific på kampanj för mig till en del destinationer istället. Tyckte att de priser på 10-15k till massvis av destinationer var mycket bra i våras - åker ofta med kollega så 2-4-1 är perfekt.

6. WTP

WTP Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma här, nu väntar vi en 2-4-1 så det blir Tokyo nästa :cool:

LarsCph gillar detta.
  7. Andrew

Andrew Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Qatar har en kampanj just nu från Colombo (CMB) till Johannesburg (JNB). T/R i business för cirka 100 000 lkr, dvs. cirka 5500 kronor.

Gus och jumbooze gillar detta.
  8. Voyageur

Voyageur Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur länge gäller denna och vilka datum?

9. Andrew

Andrew Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det vet jag dessvärre inte. Hittade inte datum för hur länge denna gäller i Fare Rules på Qatars hemsida.

10. RobRoy

RobRoy Medlem

Jag bokade cmb-jnb över kinesiska nyåret (andra veckan i februari), så det gäller åtminstone 5 månader framåt. 93600lkr för biljetten som ger 560TP i BAEC, vilket är bra 'bang for the buck'

henrik l, Andrew och jumbooze gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!