Kötid SAS Fast-Track Stockholm Arlanda T5

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Agö, 11 November 2015.

1. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Oacceptabelt att i rusning endast ha en lina öppen. Kön sträcker sig nu längre än till automaten. Jag har noterat samma fenomen de tre senaste gångerna jag passerat FT här (alla i rusning) men nu är det riktigt illa.

2. Christian R

Christian R DYKWIA

Arlanda - SAS fremtidige hub.

3. NotRyan

NotRyan Medlem

Ny tycker jag att du låter lite bitter, är det för att Arlanda och inte Kastrup fick linjerna till HKG och LAX? :)

jsn gillar detta.
  4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    17 min idag. 10 min för mycket.

5. maswan

maswan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Medhåll. De senaste par gångerna har de visserligen flyttat över en linje till, men först när kön har växt till sig nästan bak till automaten. Lyckades de inte ens göra det idag? Underbetyg, och knappast vad flygbolagen betalar för.

6. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, däremot var fyra linor öppna för passagerare som inte har FT.

7. Fixter

Fixter Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Han är väl alltjämt bitter av någon anledning, hans DYKWIA-status verkar inte gå hem hos folk!

Igorius gillar detta.
  8. Aurora

Aurora Medlem

Touché!

------

Har SAS en egen fast track på T5? Så vidt jeg vet er det en fast track som driftes av swedavia hvor SAS, Lufthansa, Swiss med flere kjøper seg inn?

Fredrik Jeanson och Igorius gillar detta.
  9. Fredrik Jeanson

Fredrik Jeanson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Aurora. Helt rätt! Dock är nog utgångspunkten för det flesta av oss att FT är SAS egen

Aurora gillar detta.
  10. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Naturligtvis fullständigt irrelevant. Mitt avtal är med SAS och av det framgår det att jag har tillgång till FT, bl.a. på Arlanda Terminal 5. Om SAS inte förmår att köpa in tjänsten på ett korrekt sätt bör man rimligtvis se över sina rutiner.

KeXx, Valpolicella, flum och 5 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!