Senaste nytt

Kör alla Star Alliance bolag med Coca Cola?

Jag har inte sett annat än Cola på flygen. Dock tyckte jag mig se Pepsi i Amex Pontus loungen på Arlanda.
Jag är dock en av dom som föredrar Pepsi framför Cola :)
 

jerixon

Medlem
Jag konsumerar hellre pepsi även jag :)
I USA dricker jag hellre Diet Mountain Dew eller Diet Dr. Pepper

Men jag dricker hellre Cola light än Cola Zero när det erbjuds.

Jag har inte sett annat än Cola på flygen. Dock tyckte jag mig se Pepsi i Amex Pontus loungen på Arlanda.
Jag är dock en av dom som föredrar Pepsi framför Cola :)
 

Jönsson

Medlem
Den viktiga frågan kvarstår. Var och hur får man tag på ovan nämnda Trocadero Zero. Det skulle ju vara helt fantastiskt!
 

jonten

Medlem
Den viktiga frågan kvarstår. Var och hur får man tag på ovan nämnda Trocadero Zero. Det skulle ju vara helt fantastiskt!
I en butik nära dig, jag som slutade med socker för dryga året sen har lidit som fan.. Sen lanseringen av Trocadero Zero så har det gått många liter, jag tycker den smakar bra. OnTopic, synd att den görs av Carlsberg, då lär vi nog tyvärr inte se den ombord SAS, känns som en annan läskleverantör har monopol.
 

palmen

Moderator
OnTopic, synd att den görs av Carlsberg, då lär vi nog tyvärr inte se den ombord SAS, känns som en annan läskleverantör har monopol.
SAS har ju dock Carlsberg som öl så helt omöjligt är det väl inte att de tar in även annan dryck från den leverantören.
 

rosenstam

Medlem
Självklart kan jag som Coca-Cola fan få en rysning av bara tanken på Pepsi och ännu värre Ryanair. Denna combo är verklig. Huh!
 

johan_fbg

Medlem
Synd att den görs av Carlsberg, då lär vi nog tyvärr inte se den ombord SAS, känns som en annan läskleverantör har monopol.

Carlsberg licenstillverkade vissa flaskor (tror det bl.a. var 33cl glas) ett tag men sedan november förra året äger och tillverkar Spendrups samtliga Trocadero - även Zero.
 
Toppen