Senaste nytt

Köper du en bättre sittplats på planet?

Ghoose

Medlem
Instämmer med Martin, gillar inte att gå förbi rad 1 bakåt ;)

100kr för att sitta på r1-3 är ett givet val från min sida.
 

nota bene

Medlem
Jag betalar i pricip inte för sätesval då jag antingen kan utnyttja status, eller struntar i vart jag sitter. I vissa fall (longhaul Y t.ex.) skulle jag överväga att lägga några hundringar på exit row eller annan plats utan med extra utrymme, men har aldrig stött på behovet.

Jag ser inte poängen med att t.ex. betala 2-300kr för rad 2 istället för rad 12 på någon 1-2-tim Europaflight, men om andra vill betala för det har jag ingen åsikt om det!
 
Igår kväll flög jag hem med Air Berlin på en i princip fullsatt Airbus A319. Jag var supernöjd att sitta på rad 2D - med seatblock! Värt 100kr varenda dag i veckan, vilken skillnad mot 7F inträngd mot fönstret...
 

mha321

Medlem
Igår kväll flög jag hem med Air Berlin på en i princip fullsatt Airbus A319. Jag var supernöjd att sitta på rad 2D - med seatblock! Värt 100kr varenda dag i veckan, vilken skillnad mot 7F inträngd mot fönstret...

Ingår seatblock när man betalar? Isåfall känns ju 100kr väldigt mycket värt det, även om det är NOK... Eller råkade det bara vara så att den var tom (alt. seatblockad från personen på andra sidan)?
 
Toppen