Senaste nytt

Köpenhamns flygplats får tummen upp!

Jaws

Medlem
Det är ingen strejk. Bara ett långt och utdraget fackmöte, en stooor skillnad :rolleyes:
 
Last edited:

NotRyan

Medlem
Det är ingen strejk. Bara ett långt och utdraget fackmöte, en stooor skillnad

När dansken är missnöjd över något, då är det "fackmöte", - ingen strejk, gärna under den värsta rusningen....

Alla vet ändå vad det handlar om....

Mvh
/NotRyan
 
D

Deleted member 4971

Guest
Från idag har jag infört bojkott av Kastrup tills den dagen dom fixar wlan som fungerar, nog är det väl själve fa.. Att en så pass stor flygplats i norden är så trasslig för att få surfa.
 

Agö

Medlem
Från idag har jag infört bojkott av Kastrup tills den dagen dom fixar wlan som fungerar, nog är det väl själve fa.. Att en så pass stor flygplats i norden är så trasslig för att få surfa.

Vet inte riktigt vad du menar. CPH Advantage (CPH Hotspot) fungerar alldeles utmärkt för min del, oavsett maskin. Gratis och utan begränsning i tid. Smidigt att koppla upp sig mot. Tro mig, jag använder det varje vecka.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Vet inte riktigt vad du menar. CPH Advantage (CPH Hotspot) fungerar alldeles utmärkt för min del, oavsett maskin. Gratis och utan begränsning i tid. Smidigt att koppla upp sig mot. Tro mig, jag använder det varje vecka.

Jag kommer då inte hur jag än försöker. Telia homerun fungerar inte på något sätt. Att skapa ett gratiskonto fungerar inte på något sätt, oavsett om jag försöker göra det online eller på flygplatsen. Enda som kvarstår är alltid att betala och tacka fa.. för att det ialla fall fungerar, men nej huvva sådant tjorv...

Kan inte ens bli medlem :D Eller ja kan bli, men kan inte logga in, får alltid fel lösenord....
 
Toppen