Köpenhamn - Stockholm 31 Oktober efter kl. 19.00 (När All Blacks har vunnit Rugby VM)

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av ARNBER, 25 Oktober 2015.

1. ARNBER

ARNBER Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej allihopa!

Som ni kanske vet kommer Nya Zeeland och Australien spela nästa veckan i rugby vm final. Eftersom jag har bott i Nya Zeeland är det en stor grej för mig och jag vill helst gärna se matchen tillsammans med min polare från Australien. Tyvärr måste vi göra det i Köpenhamn pga av honom men jag måste vara hemma i Stockholm på samma kväll/natt.

Matchen borde vara slut kl. 19.15 lördag den 31. oktober. Har kollat SAS men tyvärr kräva det ett ockerpris att flyga tillbaka. Har ni andra idéer? Jag har inga skrupler, även norwegian (sorry @Aurora) skulle vara ok den här gången.

Tack så hemskt mycket på förhand!

2. flum

flum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    bästa tillgänglighet är väl grundtipset i dessa fall.

3. nota bene

nota bene Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Matrix doesn't think so... Låter som ett optimalt fall att boka awardbiljett?

Du kan inte sova över i CPH?

4. Kricka

Kricka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du har inte några SAS-poäng du kan offra och "köpa" en bonusbiljett ?
    Höstlovet för skolorna slutar nästa helg och därav nästan fullbokade flyg.

5. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lördag kväll i slutet av höstlovet. Finns inga alternativ. Tror inte ens att nattåget går från Malmö. Testa om du kan ta SAS på poäng eller poäng + cash.

6. ARNBER

ARNBER Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack @Kricka @nota bene @flum, kollade bäst tillgänglighet, flyget som avgår kl. 20.40 skulle kosta 24.000 !!!, och Bäste Pris finns inte!

7. ARNBER

ARNBER Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stämmer @Agö, inte ens nattåg går från Malmö.... the search continues

8. rstenelo

rstenelo Guest

kolla med Malmö Aviation, SAS och norsken från Malmö Sturup - dock tveksam till om de flyger en lördag kväll

9. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nix. Och i vart fall inte så sent.

10. nota bene

nota bene Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Suck it up :) 24000 poäng eller typ 3000kr. Bara att välja! Annars är väl övernattning på vandrarhem och snål-SJ ett bra studentlivsval...

Agö gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!