Köpenhamn - São Paulo med Swiss economy, hur många EuroBonus poäng?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Harnos, 18 Juli 2012.

1. Harnos

Harnos Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Ska snart resa CPH - GRU T/R med Swiss via Zurich, economy V dit och economy W hem, någon som vet hur många EuroBonus poäng detta ger?

/M

2. 090034208

090034208 Medlem

Land:
    Finland Finland
    CPH-ZRH 150
    ZRH-GRU 1500
    GRU-ZRH 1500
    ZRH-CPH 150

Alltså 3300 EuroBonus poäng, både V och W ger 25% hos Swiss

3. Välkommen till BusinessClass.se, Harnos!

Personligen skulle jag rekommendera dig att kreditera de flygningarna till United Airlines Mileage Plus.
    Du kommer att få 100% miles på SWISS V och W klass och tjänar runt 13.000 UA miles för CPH-ZRH-GRU t/r.

FYI, 12.500 UA miles räcker för en enkelresa award inom Europa. Det gör knappt 3.300 EuroBonus poäng.

Men om du samlar 20.000 UA miles kan man göra ännu trevligare saker. :)
    http://www.businessclass.se/star-al...ness-class-20-000-united-miles-per-enkel.html

4. Mauricio

Mauricio Medlem

Land:
    Norge Norge
    Jag hade valt att kreditera till Aegean miles and bonus, bokningsklass V och W ger 100% intjäning. med 13000 miles + 1000 miles i registreringsbonus är du galet nära ett Star alliance guldkort. Krävs totalt 19000.

Aegean Airlines | Earn Miles

5. Harnos

Harnos Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för svaren och jag ska absolut kolla upp förslagen ovan.
    Är på god väg mot EBG och hade hoppas på lite mera för São Paulo trippen, är just nu i Toscana, flög CPH - BLQ och får 3450 med EBS för den trippen så 3300 känns lite snålt men men...
    Ett Aegean guld ger launge access, flyger mest ut från CPH, ger det kortet access till fast track då jag mest flyger ekonomi i tjänsten?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!