Köpenhamn - Japan/Sydkorea över nyår

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Budgetresenär, 5 Juni 2014.

1. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Varifrån vill du börja din resa? Köpenhamn (CPH), Malmö (MMX) eller Dusseldorf (DUS)*
    Var är din destination? Valfri stad i Japan/Sydkorea (antingen flyga till Japan och flyga hem från Sydkorea eller tvärtom)
    När vill du resa ut? Den 25 december, 2014*
    När behöver du komma hem? 10:30, den 5 januari, 2015*
    Hur länge vill du vara borta? Så länge som möjligt
    Hur många personer som skall resa? 1
    I vilken kabinklass? Boskapsklass
    Med vilka flygbolag vill du flyga med? -
    Vad är din budget? (per person) 4700:-
    Vad är det viktigaste för dig? Lågt pris. Kortare total restid kan eventuellt vara värt några extra hundralappar.
    Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
    Övrigt:
    • Kan även tänka mig separata bokningar, men i så fall skall den interkontinentala utresan vara nonstop.
    • Har drygt 13000 Miles & Smiles-poäng som jag kan tänka mig att använda.
    • Gärna en 3X FD :)

* Det är billigt att åka till/från Dusseldorf så därför är Dusseldorf en alternativ utrese- och/eller hemreseort. Om resan skall utgå ifrån Dusseldorf måste jag åka ifrån Dusseldorf tidigast 14:00 den 25 december. Om resan skall avslutas i Dusseldorf måste jag landa där senast 04:00 den 5 januari.

Last edited: 5 Juni 2014

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!