Köpa SAS Basic Points för uppgradering

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av MatsLarsson, 19 Maj 2015.

  1. MatsLarsson

    MatsLarsson Ny medlem

    Är det nån mer än jag som har köpt bas poäng på "SAS EuroBonus Shop" för pengar och poäng för att sedan se att poängen dras direkt från kontot precis som pengarna medans dom inköpta bas poängen och uppgraderingen till Guld efter 2 månader inte har skett? Jag har försökt på alla sätt och vis att få ett svar från SAS men dom läser mailen men svarar inte så nu sitter jag med en minuspost på SAS EuroBonus och ett kvitto på att jag har köpt baspoäng men saknar leveransen från SAS.

    Känns detta igen? är det så dom säljer sina baspoäng på SAS? i så fall är en varning på plats för det ska inte ta två månader och tyvärr så är kontaktvägarna med SAS utom all kritik.
     
  2. SAS404

    SAS404 Medlem

    Ja supporten har blivit betydligt sämre med tiden, det här låter inte alls bra. Vad har du fått för svar när du mailat/ringt?

    Har du kontaktat via den här vägen? SAS EuroBonus Shop | Contact Us

    "The points that you wish to convert will be deducted from your account immediately, but it may take up to 24 hours before the Basic Points are visible on your online statement. The Basic points added will be back dated on your account. This means that the points will be added to your account 123 days previous to the date you placed your order. The reason to why we back date the purchased points is that some members decide to buy the Basic Points after their qualification period has ended."
     
  3. MatsLarsson

    MatsLarsson Ny medlem

    Svar som typ detta:
    Hi Mats.


    Thank you for your email.
    It can take up to a week to be upgraded. Have you still not recieved your upgrades? Please return and we will look in to this.

    Best regards

    Mimmi
    SAS Eurobonus Shop

    Sen har jag fått sända in mitt SAS EuroBonus nr ett par gånger, skärmdumpar, mail i stort sett två gånger i veckan men dom verkar inte bry sig alls, dom har ju fått sina pengar och poäng.

    Nu kan jag inte ens boka ett säte gratis till min New York resa nästa söndag då jag har kvar min Silver status...
     
  4. SAS404

    SAS404 Medlem

    Ring in till Eurobonus och förklara din sits, är agenten inte med på spåret lägg på och ring på nytt.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×