Senaste nytt

Köpa på sig Champagne, lite tips tack

Viking75

Medlem
Idag har jag lärt mig att man kan beställa vissa varor online på bolaget tack vare Er. Detta skall nyttjas under förmiddagen. Vidare är några flaskor jag är intresserad av tvunget att beställas på bolaget i butik (som den Krugen jag drack) Tipsen i alla prisklasser och årgångar kommer in hela tiden. Denna och kommande veckor kommer att bli intensiva.
Era tipps är verkligen uppskattade
 

Hasse E

Medlem
Piper-Heidsieck för 299:- på Systemet är en egen favorit. Själv föredrar jag den framför t.e.x "Dompan" men som alltid: En smaksak!
 

agehall

Medlem
Låter som en trevlig idé. Jag fick just en stor lust att köpa champange... Hur lång tid tar det att bila ner, om man räknar från det att man lämnar Sverige?
 

Agö

Medlem
Låter som en trevlig idé. Jag fick just en stor lust att köpa champange... Hur lång tid tar det att bila ner, om man räknar från det att man lämnar Sverige?

Vi brukade köra från Bryssel på två-tre timmar med Epernay som måttstock! En av få bra saker med att bo där!
 

yopeyo

Medlem
Vid besök i Champagne rekommenderas en övernattning hos Anselme Selosse i Avize. Då får du möjlighet till en provning av hans viner tillsammans med honom och får ta del av hans härliga djupa filosofiska utläggningar om champagne :) Stéphanes kök är nog också ett av de bättre i Champagne och vinlistan inkluderar många svårfunna och underbara viner.
 
Toppen