Senaste nytt

Köpa er bonusboknings-kompetens av SAS EuroBonus bonusresa

tyvärr så kommer du inte så långt med 200k poäng om ni är 2 och ett barn som ska åka, ett tips är att köpa till då sas erbjuder 40%. Personligen så hade jag tagit 1 resa i first class, förslagsvis A380 till tokyo, sen Thai first till BKK. BKK tillbaka med United First till tokyo och sen lufthansa hem igen. Vill du åka F så kan du boka tidigast 2 veckor före hemresan.
 

agehall

Medlem
tyvärr så kommer du inte så långt med 200k poäng om ni är 2 och ett barn som ska åka, ett tips är att köpa till då sas erbjuder 40%. Personligen så hade jag tagit 1 resa i first class, förslagsvis A380 till tokyo, sen Thai first till BKK. BKK tillbaka med United First till tokyo och sen lufthansa hem igen. Vill du åka F så kan du boka tidigast 2 veckor före hemresan.

Du missade att det finns en 2-4-1 voucher med i spelet? Då räcker 200k rätt långt... (Iaf så långt som SAS flyger!)
 

airborn

Medlem
jag skulle tipsa om att du utnyttjar poöngen och 2-4-1 vouchern till 2 business class biljetter till SanFransisco. Babyn borde inte kosta mycket utan egen plats. SAS har inte släppt bonus biljetterna ännu, men personligen tycker jag att det skulle vara mest valuta för dina pong och Voucher. Dessutom är SFO väldigt fin i juni.. ;)
 
jag skulle tipsa om att du utnyttjar poöngen och 2-4-1 vouchern till 2 business class biljetter till SanFransisco. Babyn borde inte kosta mycket utan egen plats. SAS har inte släppt bonus biljetterna ännu, men personligen tycker jag att det skulle vara mest valuta för dina pong och Voucher. Dessutom är SFO väldigt fin i juni.. ;)

Mmm, det hade varit gott. Vet man när de släpper de platserna?
 

agehall

Medlem
Problemet med SFO är att det inte släppts några businessbiljetter än och ingen vet ju när det kommer att ske eller i vilken omfattning. Dessutom kommer det att vara en väldigt attraktiv destination, så det kommer att vara extremt svårt att få tag på biljetter när de väl släpps för det är nog många som hänger på låset och vill boka.
 
Det jag tittar på nu i bizniz är ARN - IAD 23 april. Och ORD - ARN 29 april. Så får man väl ta sig runt på östkusten bäst man vill sen.
 
Ahaaa. Det fuckar ju upp saker och ting.

Det går ju att boka via hemsidan. Men jag kan inte använda vouchern då alltså?
 
Last edited:

agehall

Medlem
Japp. Det gör det både enklare och svårare. Enklare för att man har färre val men svårare för att man inte hittar platser när man vill.
 
Toppen