Köpa er bonusboknings-kompetens av SAS EuroBonus bonusresa

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av PalleKuling, 24 November 2012.

1. PalleKuling

PalleKuling Medlem

Hej

Jag undrar om jag får lägga upp en köpesannons. Jag har 200k ebpoäng och en amexvoucher jag skulle vilja använda på bästa sätt i juni 2013. Jag har aldrig bokat en bonusresa förut och har lärt mig via forumet att det är lite mekkigt Vi är 2 vuxna och bäbi (under 2) som skulle vilja få till en bra resa 2 v någonstans. Jag tänkte betala 500 sek för någons hjälp att fixa detta.

Är det ok att lägga upp en sådan annons?

2. Chrille

Chrille Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Borde väl passa på Marknadsplatsen?

3. PalleKuling

PalleKuling Medlem

Ja. Jag ville bara kolla så att jag inte bryter mot några regler.

4. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Du kan säkert få en del gratistips om du frågar snällt & fint i rätt forum (SAS Eurobonus). Men vill du ha mer assistans tycker jag det är en bra idé med annons i Marknadsplatsen. Innan du & säljaren sätter igång se bara till att ni ordentligt bestämt vad som krävs för betalning.

1 person likes this.
  5. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Känns som om det finns många här som skulle ge tips utan betalning. En del av vårt nöje är ju att hitta bra deals även för andra. Som sagt, fråga snällt i SAS-forumet så får du nog hjälp. :)

3 personer gillar detta.
  6. PalleKuling

PalleKuling Medlem

Det är jag övertygad om. Jag tänkte jag lägger upp samma inlägg i bägge forumen. Så får man välja :)

7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dubbelpostning är inte bra. Välj ett av dem.

8. PalleKuling

PalleKuling Medlem

Ok. Då kör jag i köpes.

9. PalleKuling

PalleKuling Medlem

Kan jag hitta bonusresor i hela star alliance nätverket eller är det bara via SAS som är ok nu?

10. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du kan alltid försöka med *A, men risken är att det är väldigt svårt att få till det då reglerna inte längre tillåter detta. Det finns dock alltid en chans att någon agent inte uppfattat det och släpper igenom det.

Men ska du få till något sådant ökar komplexiteten på din bokning genast exponentiellt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!