Köpa Boarding Pass ticket printer

Diskussion i 'Övrigt' startad av Martin Björnström, 4 Januari 2013.

1. 12 personer gillar detta.
  2. Haha, BRILJANT!

Jag är förundrad över hur du kom på idén, men det låter fasligt kul!

Roligare att göra utskick till bolagen vi bjuder in också!:cool: En SAS-logga på utskick till British Airways etc;)

3. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Måste gå att hitta billigare från någon nedlagd flygplats

2 personer gillar detta.
  4. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mycket rolig idé! :)

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Varför skulle vi behöva FileMaker Pro?

De är antagligen som de flesta etikettskrivare, dvs lite mysko och antaglien seriella. Men om vi får fatt på en så ska det väl gå att få den att skriva ut saker..

6. nilsson

nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Usch, sladdriga boarding pass som man måste stoppa i passet för att få ned i innerfickan vettigt. Jag tror jag lägger orimligt mycket betydelse i pappersvikten på boarding passes... Jag tror inte ens att det är billigare med thermo-papper än det gamla klassiska, utan bara att de slipper byta bläckpatroner.

7. Hall

Hall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håller med, det bör vara tjockare riktiga boarding pass. Varför inte en Fujitsu F9860 med ATB1 hållare:

F9860 Boarding Pass & Baggage Tag Printer (ATB1 / BTP / GPP) Specifications : Fujitsu Global

8. Håller givetvis med...men: Det verkar vara svårt att hitta nyare printers för den konventionella pappersmodellen. Antingen är det gamla seriella versioner på ebay (som kanske är att föredra:)), maskiner med touch-screen för 30.000SEK eller en modell från Fujitsu (där man måste köpa paketet med printer för bagagetaggar).

Hittade två andra modeller, men inga återförsäljare...

Kanske bör vi ta kontakt med Swedavia och kika på deras utbytta?:) (som Gnopps föreslog)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!