Senaste nytt

Köp Gold Points med en 75% bonus för de närmaste 24t

gdaily

Medlem
Min värdering på CC-poäng (före försämringen) var $35-40 per 10k poäng, så det här ligger precis på gränsen. Nu efter intjäningsförsämringen är det nog marginellt bra att köpa poängen, men ingen jätteaffär precis.

(med försämringen menar jag att man numera missar onlinebokningsbonusen och bonusen för guld/silvermedlemmar har minskats, så poängen man får har blivit "dyrare"... samtidigt har redemptionsstays fått ett marginellt värde i och med att de räknas som en statuskvalificerande natt (vad nu vi svenskar ska ha det till, "alla" är ju guld via aktieköp, skulle vara om man jagar CC)

Jag avstår i alla fall.
 
Last edited:

Totopez

Medlem
Man kan hitta bättre värden (upp mot 80 USD/10k) med points+cash, men urvalet av bra deals är klart sämre nu. Jag har 30k poäng! så jag hoppar den bär gången.
 

jumbooze

Medlem
Som jag tolkar det så köper man 29k 7USd*29 så kommer man upp i 50k och kan boka en natt i London och då kan man "spara" pengar men det vill till att det är dyra nätter som man behöver boka.
 

gdaily

Medlem
Jag är en åsna... just nu inser jag att jag skulle kunna behöva 2500 extra poäng, det hade jag ju kunnat fixa mig till halva priset med detta...
 
100% :rolleyes:

Från Club Carlson’s T&C's:

Gold Points purchased between June 18, 2014 and June 27, 2014 during specified 24 hour promotional time periods as announced on Club Carlson’s Facebook page and Twitter account will earn bonus points equal to 75% of the points purchased (i.e. 750 bonus points for each 1,000 points purchased).
 

gdaily

Medlem
För sent :-(

Nu känner jag mig ännu mer idiotisk... Å andra sidan kan jag både ha och mista de $7 jag "vaskade".
 
Toppen