Senaste nytt

Köln-Frankfurt. Deutsche Bahn AG operates flight LH 36XX. Poänggrundande?

taxvalp

Medlem
Bumpar den här tråden och vill bara kolla om någon har testat Kölntricket nyligen. Inga problem om man har bagage?
 

marbe166

Medlem
Bumpar den här tråden och vill bara kolla om någon har testat Kölntricket nyligen. Inga problem om man har bagage?

Har visserligen inte testat själv på sistone, men normalt sett ska det inte vara några problem. Vid ankomst (med flyg) till FRA hämtar du bara ut ditt bagage i AirRail-terminalen. Sen kan ingen tvinga dig att gå till tåget.
 

taxvalp

Medlem
Tack för svar! Farhågan gäller mest returresan, som sker med incheckat bagage. Reser med vänner och jag bokar så det får inte bli för pinsamt...
 

ollek

Medlem
Funkade för mig för några veckor sen. Endast handbagage dit, men checkade in en väska påvägen hem och det funkade bra. Även fast "mitt" tåg gick samtidigt som jag satt i Luften från Japan på en annan Lufthansa bokning.
 

090034208

Medlem
Bumpar denna tråd. Är det nån som ENDAST bokat QKL-FRA och fått poäng eller måste det finnas ett anslutningsflyg i bokningen. Man får ju tydligen separata boardingkort och räcker det isåfall att checka in online? Hittade MHJ(Mannheim) - FRA med LH36xx för 25€ enkel som bokas i Y klass...
 
Toppen