Nemo
Medlem
Jag uppskattar att SAS efterfrågar kundernas önskemål på ett så öppet sätt som MySASIdea. Men när vi skickar in förslag känns det som om det inte har funnits tid/ork att faktiskt läsa och förstå vad förslagen faktiskt innebär. Måhända kan min kritik komma från att vi på bc. är noga med detaljerna. Men det är i detaljerna som skillnaderna finns mellan flygbolagen. Och därför viktiga.
Jag hade ett förslag om att införa Airplay på skrivarna i loungerna, så att jag snabbt och smidigt kan skriva ut dokument som jag har på iPoden. Svaret var att SAS hade infört mitt förslag, nämligen iom att man kan skicka ett mail till skrivaren. Detta var ju ingen förändring, för det fanns sedan tidigare och jag anser det krångligare än att använda Airplay.
På liknande sätt kan ju förslaget om att återinföra champagne svaras med att SAS nu infört det, iom att man har mousserat ombord.
Min önskan är att man har en kvalitetstanke och läser igenom förslagen ordentligt, är man osäker kontakta förslagsställaren för klargörande.
Jag hade ett förslag om att införa Airplay på skrivarna i loungerna, så att jag snabbt och smidigt kan skriva ut dokument som jag har på iPoden. Svaret var att SAS hade infört mitt förslag, nämligen iom att man kan skicka ett mail till skrivaren. Detta var ju ingen förändring, för det fanns sedan tidigare och jag anser det krångligare än att använda Airplay.
På liknande sätt kan ju förslaget om att återinföra champagne svaras med att SAS nu infört det, iom att man har mousserat ombord.
Min önskan är att man har en kvalitetstanke och läser igenom förslagen ordentligt, är man osäker kontakta förslagsställaren för klargörande.