Julkalendern lucka 8 - Prenumerera på The Economist, tjäna 15.000 / 7.500 extrapoäng

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av NotRyan, 8 December 2012.

1. NotRyan

NotRyan Medlem

Last edited: 8 December 2012
  2. FarewellFire

FarewellFire Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Undrar hur hårt de håller på regeln "endast för nya prenumeranter"? Min prenumeration går ut om en månad och det vore ju gött att förnya och få lite poäng på köpet!

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Suck, måste säga att julkalendern började väldigt starkt men nu har gått ner sig lite de senaste luckorna. Hoppas den tar sig igen.

4. cbroxe

cbroxe Medlem

Hej! En kort fråga bara. Hur många poäng brukade man få innan för en 3 års prenumeration? Just idag får man 15000 med jag hade för mig att man fick det förut också?

5. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har vagt för mig att det är 5/10 utan kampanj. Någon som är mer säker?

6. Moco

Moco Medlem

7. Tjaeng

Tjaeng Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var en kampanj i somras med 15000/7500, som följdes av en kortare 10000/5000 i höstas. Det normala är 5000/2500.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!