Senaste nytt

Julkalendern lucka 3 - Trippla poäng till New York, Palma de Mallorca & Rom

erc

Medlem
Anmälde mig såklart till x3-erbjudandet.

Härom dagen kom detta e-postmeddelande:

Du har registrerat dig för att få trippla poäng till en (eller flera) av destinationerna i EuroBonus julkalenderluckor. Erbjudandet gäller för resor som påbörjas 14 januari och avslutas senast 10 mars 2013 – så boka din resa nu! Poängen sätts in på ditt EuroBonus-konto efter avslutad resa.

Trippla poäng* ges i alla bokningsklasser på direktlinjer från Stockholm, Köpenhamn, och Oslo. Ha en trevlig resa.

Följande destinationer hade vi i
Lucka 1: Dublin, Paris och Chicago
Lucka 3: Rom, Palma de Mallorca och New York
Lucka 16: London, Barcelona och Shanghai
Lucka 22: Amsterdam, Tel Aviv och Peking


En resa i Economy OSL-EWR ger 7400 poäng normalt. Tolkar jag det hela rätt när jag tror mig få 7400 baspoäng och 14800 extrapoäng för min EWR-tripp?

Det finns fler alternativ inom liknande prisnivå - ex KLM/AF och BA. Men får jag 22200 poäng för resan med SAS blir valet enkelt. Jösses, det betyder ju två resor t/r OSL-LYR! :)
 
Last edited:

jumbooze

Medlem
Julkalendern lucka 3 - Trippla poäng till New York, Palma de Mallorca & Rom

Ja, jag vet men jag kör direkt till jobbet efter jag landar på CPH så lite MR cred borde det få iaf, nu är det största huvudbryet om jag ska hålla mig runt New jersey och shoppa på outlets eller om jag ska in till manhattan, tips på saker runt newark emottages gärna manhattan har vi ju tråd för och där har jag varit innan
 

agehall

Medlem
Jag skulle nog stanna ute i NJ. Själv får jag en dag (8-18) i NYC i mars. Dock kommer jag dit via JFK, så det är lite enklare att ta sig till/från Manhattan så jag tar mig nog in dit.
 

Vaniljvodka

Medlem
Flög ARN-EWR i Business (bokningsklass Z via Optiontown-uppgradering) i torsdags och samma dag registrerades 9200 baspoäng (jag är EBS) och 18400 extrapoäng. Väldigt snabbt jobbat.

Kom hem imorse (Optiontown till Extra, bokningsklass B), återstår att se om de är lika snabba den här gången.
 

jumbooze

Medlem
Anmälde mig såklart till x3-erbjudandet.

Härom dagen kom detta e-postmeddelande:

Du har registrerat dig för att få trippla poäng till en (eller flera) av destinationerna i EuroBonus julkalenderluckor. Erbjudandet gäller för resor som påbörjas 14 januari och avslutas senast 10 mars 2013 – så boka din resa nu! Poängen sätts in på ditt EuroBonus-konto efter avslutad resa.

Trippla poäng* ges i alla bokningsklasser på direktlinjer från Stockholm, Köpenhamn, och Oslo. Ha en trevlig resa.

Följande destinationer hade vi i
Lucka 1: Dublin, Paris och Chicago
Lucka 3: Rom, Palma de Mallorca och New York
Lucka 16: London, Barcelona och Shanghai
Lucka 22: Amsterdam, Tel Aviv och Peking

Jag har åkt till Amsterdam under kampanjen men det har gått en dryg vecka och ingen kalenderbonus på kontot (London & New York postades direkt) har någon annan haft problem med AMS?
 
Toppen