Senaste nytt

Julkalendern lucka 24 - New York 40.000 poäng t/r

agehall

Medlem
Jag blev också lite besviken på dagens lucka. Över lag tycker jag dock att julkalendern varit bra.

40k R/T i M är inte ett supererbjudande direkt. Jag märkte även att det bara verkar bli rätt ifall man flyger M åt båda hållen. Om man bokar C/Y åt ena hållet så blir det normalpriset, iaf på websidan.

Nåja, man ska väl vara glad för det man har fått. Jag hoppas att det blir en minst lika bra julkalender nästa år och att man då kan göra lite fynd!
 

Bryant

Medlem
Vi kanske ska bryta ut detta till en egen tråd men jag håller med Agehall. Jag tycker julkalendern varit bra. Visst hade jag gärna sett en RTW i first med *A för 30000p men man kan inte få allt ;).

Min bästa julklapp från SAS var trippla statuspoäng så jag kan behålla mitt EBG som jag bestämt mig för att skipp (inte kalendern dock), för att sedan boka Shanghai för att även få trippla extrapoäng.
 

rob74

Medlem
Behovet av att boka antingen Innsbruck eller München för poäng till min flickvän, numera fästmö, infann sig i veckan, så jag hade hoppats på öppning av alla luckor.

Nåja... Hade man haft tid att resa hade det nog blivit att boka några av erbjudandena då det fanns en hel del bra erbjudanden, men nu ska jag ju till andra sidan klotet i F så jag är rätt så nöjd ändå... :)
 

bnccnb

Medlem
För några få veckor sedan satt vi här och spekulerade om hur vi lättast kunde tömma våra eb konto och om SAS skulle kursa inom närmsta 2 timmarna. Kanske inte så realistiskt att förvänta sig något som faktiskt minskar intäkterna kraftigt under det år dom faktiskt måste visa starkt kassaflöde och resultat etc. Jag är glad ändå! God jul!
 

Friskytten

Medlem
Då är det kanske bara jag kvar som är besviken ;-) Hade verkligen hoppats på lucka 24, gärna något i stil med när bonusbiljetterna till Shanghai släpptes för ca ett år sedan... GJ & GNÅ!
 

Homer

Medlem
40.000 poäng är värt omkring 4.000kr, lägg till avgifter etc. så blir priset ungefär vad Norwegian säljer biljetter för
under högsässong,och då handlar det om nya fräscha plan.
 
40.000 poäng är värt omkring 4.000kr, lägg till avgifter etc. så blir priset ungefär vad Norwegian säljer biljetter för
under högsässong,och då handlar det om nya fräscha plan.

Cirka priser på andra bolag på datumen...

United / Air Canada - 4200 SEK
KLM / Air France - 4400 SEK
AA / British Airways - 4500 SEK

Då med poängintjäning dessutom..
 
Last edited:

perhall

Medlem
Norwegian t/r NY är inte så billigt... försökte få ihop en resa i sommar och det blev 1799 ena vägen och 2199 andra vägen om jag är borta fyra veckor (enda sättet att få det så billigt). +1000 för mat och väska + för bokad plats, + kortavgift...

Sen är ju SAS med poäng förmånligt - bonusresa med KLM, Delta, andra SA m m är ju ofta runt 4-5 000 Europa - USA t/r i avgifter.. med SAS 300 kr pp.
PH
 
Toppen