Julkalendern lucka 23 - Zürich 10,000 poäng t/r

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av 463829, 23 December 2012.

1. 463829

463829 Medlem

Jag som hade hoppas att USA skulle komma, bara 1 lucka kvar! vad säger ni andra?

2. Martin Andersson

Martin Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag som hade hoppats att inrikes till rejäl poängrabatt skulle komma...

Traditionen bjuder att SAS återöppnar alla luckor under den 24 december. Ska bli spännande om det blir så i morgon.

3. Jag tror att det kommer ett erbjudande på interkont imorgon!:)

4. Zwizz

Zwizz Medlem

Jag hoppas på HKG:D

5. kerran1980

kerran1980 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blir det ic erbjudande tror jag det blir till PEK, PVG eller NRT. Resan ska säkert vara genomförd senast17/3.
    USA tror jag tyvärr inte på. SAS verkar kunna fylla sina flygplan dit året runt med betalande passagerare.
    Drömmen för mig vore EWR/SFO erbjudande...ex ToR i i monkey för 15000-20000 poäng.

6. Jag kommer ihåg deras NRT julerbjudande för några år sedan - skickade brorsan till Tokyo i julklapp :)

7. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag ser gärna Chicago för 10000p som de hade för några år sedan. Chicago i februari är jäkligt kallt men det är absolut värt det för 20000p för två personer.

8. Rogue Trader

Rogue Trader Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den här passade mig som handen i handsken, blir fem dagar i Engelberg i Februari.
    Kul, det var många år sedan sist jag bokade något i kalendern!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!