Julkalendern lucka 18 - 7500 poäng t/r München

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av 463829, 18 December 2012.

1. 463829

463829 Medlem

Visa bifogad bild 12275

Hur är det med SAS egentligen, kan jag boka en resa med mina poäng till en resa åt mig och mina arbetskamrater?

2. Julkalendern lucka 18 - München 7.500 poäng T/R

Idag erbjuds München till 7.500 poäng (Ekonomi), 12 500 poäng (Economy Extra), och bäst av allt 15 000 poäng (Business) :cool: Detta är en super deal om ni frågar mig. För er som vill flyga Stockholm-Oslo-München-Köpenhamn-Stockholm för att maximera en resa i Business för endast 15 000 EuroBonus poäng är avgifterna 630 SEK vilket är ett helt fantastiskt pris tycker jag! :)

Det enda kravet är att man måste boka idag och resa ska genomföras 5 januari - 17 mars. Jag blir verkligen intresserad att boka detta erbjudande men tror att interkont kommer att erbjudas 23/24 så jag biter mig i läppen och väntar!:D

3. Någon i teamet här på forumet får gärna ta bort denna tråd då jag såg att en annan redan hunnit före mig att posta detta erbjudande. Jag tog för lång tid på mig att skriva. :(

4. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du kan ju altid avboka en bokad resa om det är så att något bättre dyker upp...

5. BMW Welt vore ju kul att se. Kanske dags för en weekend med familjen?

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du vet väl att du får boka flera olika erbjudanden? Så boka både och!

7. Nightfly

Nightfly Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag sitter också och hoppas på långdistans-erbjudande. Av erfarenhet, vad brukar komma? Chicago och Shanghai de senaste par åren eller minns jag fel? Jag antar att de undviker hetare destinationer som New York, Bangkok etc.

8. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tämligen överraskande ord att höra från en livslång (?) Mercedes lojalist. Det dyker nog säkert upp någon rolig kampanj till Stuttgart :)

9. Äh, jag är bilintresserad. Och dom har Rolls Royce avdelning :)

10. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det ska tydligen finnas en lounge där också, dit man säkert kommer in som potentiell Rolls Royce köpare. ;)

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!