Julkalendern lucka 16: London, Barcelona, Shanghai 3x poäng

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Bryant, 16 December 2012.

1. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Idag i julkalendern så är det trippla poäng till Shanghai. Får jag 3xbaspoängen och 3xextrapoäng om jag anmäler mig till båda kampanjerna? Det borde ju nästan vara så eftersom det är två separata erbjudanden. 60000+ poäng på en resa, eller är det en önskedröm?

Last edited: 16 December 2012
    1 person likes this.
  2. Vore ju lite kul med poäng x 125% (EBG) x 200% (Business Class) x 300% (Triple Points Q1/2013) x 300% (Shanghai bonus)

Men det står faktiskt:
    Erbjudandet gäller för EuroBonus medlemmar den 16 december.Trippla Extrapoäng ges i alla bokningsklasser på direktlinjer från: Stockholm, Köpenhamn, Oslo. Poängantalet varierar beroende på destination och bokningsklass. Poängen sätts in på ditt konto efter avslutad resa, som ska ske senast 10 mars 2013.

3. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Men då borde man ju få in trippla baspoäng enligt den ena kampanjen och trippla extrapoäng enligt dagens erbjudnade? Eller tänker jag helt fel?

4. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har nu bokat en ekonomi biljett till PVG i feb. Det borde ge mig som EBG 14250x3 = 42750 baspoäng enligt EBG kampanjen och lika många extrapoäng enligt dagens lucka? Så 82 500 användbara poäng på en resa?

Det är nu jag ser fördelen med 24H öppet köp på SAS.se :). Nu reder vi ut detta :)

5. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Konstaterade vi inte innan att de trippla baspoängen från den andra kampanjen inte gick att använda att resa för, utan bara var för status?

6. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Konstigt det inte gäller på linjer ex vis GOT-LHR också? Eller har SAS missat skriva till detta??

7. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, det vore ju riktigt dåligt om så är fallet.

8. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det har jag missat.. Men då är det väl så att jag blir EBG på en resa till PVG (behöver 28000) och sen får jag trippla extrapoäng för användning?

9. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu har jag ju inte fått det andra mailet, så jag kan verkligen ha fel...

Men visst borde det i kombination med denna kampanj innebära detta! Det står inget vad jag kan se om att man inte får kombinera kampanjer.

10. Kris

Kris Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Jag tolkade det också så. D.v.s. med båda kampanjerna blir det 3x baspoäng och 3x extrapoäng. Alltså 3x totalt och inte 6x.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!