Senaste nytt

Julkalendern lucka 16: London, Barcelona, Shanghai 3x poäng

Bryant

Medlem
Idag i julkalendern så är det trippla poäng till Shanghai. Får jag 3xbaspoängen och 3xextrapoäng om jag anmäler mig till båda kampanjerna? Det borde ju nästan vara så eftersom det är två separata erbjudanden. 60000+ poäng på en resa, eller är det en önskedröm?
 
Last edited:
Vore ju lite kul med poäng x 125% (EBG) x 200% (Business Class) x 300% (Triple Points Q1/2013) x 300% (Shanghai bonus)

Men det står faktiskt:
Erbjudandet gäller för EuroBonus medlemmar den 16 december.Trippla Extrapoäng ges i alla bokningsklasser på direktlinjer från: Stockholm, Köpenhamn, Oslo. Poängantalet varierar beroende på destination och bokningsklass. Poängen sätts in på ditt konto efter avslutad resa, som ska ske senast 10 mars 2013.
 

Bryant

Medlem
Men då borde man ju få in trippla baspoäng enligt den ena kampanjen och trippla extrapoäng enligt dagens erbjudnade? Eller tänker jag helt fel?
 

Bryant

Medlem
Jag har nu bokat en ekonomi biljett till PVG i feb. Det borde ge mig som EBG 14250x3 = 42750 baspoäng enligt EBG kampanjen och lika många extrapoäng enligt dagens lucka? Så 82 500 användbara poäng på en resa?

Det är nu jag ser fördelen med 24H öppet köp på SAS.se :). Nu reder vi ut detta :)
 
Nu har jag ju inte fått det andra mailet, så jag kan verkligen ha fel...

Men visst borde det i kombination med denna kampanj innebära detta! Det står inget vad jag kan se om att man inte får kombinera kampanjer.
 

Kris

Medlem
Jag tolkade det också så. D.v.s. med båda kampanjerna blir det 3x baspoäng och 3x extrapoäng. Alltså 3x totalt och inte 6x.
 
Toppen